کد خبر : 1465954 | 16 مهر 1396 ساعت 12:53 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دریابیگی: با شهریار برای میزبانی به توافق نرسیدیم

بلاتکلیفی تیم والیبال نوجوانان در آستانه شروع لیگ

سرپرست تیم والیبال شمس گفت: با مسئولان شهر شهریار برای میزبانی در لیگ برتر والیبال به توافق نرسیدیم.

بلاتکلیفی تیم والیبال نوجوانان در آستانه شروع لیگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» از امروز (یکشنبه) آغاز می شود.


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز با نام «شمس» در این رقابت ها شرکت می کند و امروز در نخستین مسابقه خود به مصاف خاتم اردکان می رود.


سرپرست تیم والیبال شمس درباره آخرین وضعیت میزبانی این تیم گفت: با مسئولان شهریار به توافق نرسیدیم و فعلا تیم شمس در سالن فدراسیون والیبال میزبان تیم های لیگ برتری خواهد بود.


سیدعلیرضا دریابیگی درباره دلایل به توافق نرسیدن با شهریار تصریح کرد: مسئولان این شهر درخواست هایی از تیم شمس برای پذیرفتن میزبانی داشتند که برآورده کردن آنها در توان تیم نبود.


وی در پاسخ به این پرسش که ترکیب تیم شمس از چه بازیکنانی تشکیل شده است؟ گفت: در حال حاضر در تیم شمش 16 بازیکن حضور دارند که 11 بازیکن از بازیکنان تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی میانمار و جهانی بحرین هستند.


دریابیگی ادامه داد: پنج بازیکن دیگر نیز سابقه بازی در تیم ملی نداشتند که سه نفر آنان از نظر سنی برای دوره آینده رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا مناسب هستند و برای بازی های سال 2018 آماده می شوند.


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عنوان قهرمانی رقابت های جهانی را که از 26 مردادماه تا پنجم شهریورماه در بحرین برگزار شد، در پرونده افتخارات خود دارد.

دیدگاه‌ها