کد خبر : 1466078 | 17 مهر 1396 ساعت 10:13 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

حامی مالی استقلال: هواداران به باشگاه کمک می‌کنند

منتظر صاحب رئیس شرکت دیبا تجارت از همکاری با باشگاه استقلال صحبت کرد.

حامی مالی استقلال: هواداران به باشگاه کمک می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، آرش منتظر صاحب مدیرعامل شرکت دیبا تجارت حامی مالی جدید استقلال در نشست خبری درباره همکاری با این باشگاه گفت:


خیلی خوشحالم که در خدمت دوستان هستم. یک تحول در رابطه شرکت های حوزه سلامت و باشگاه استقلال رخ داد. با باشگاه استقلال توافق کردیم تا هواداران این تیم برای اولین بار محصولات ما را دریافت کنند. قرارداد ما بسیار مهم است، زیرا سود فروش این کالاها مستقیم به حساب باشگاه می رود. هواداران مطمئن هستند بعد از خرید این محصولات ضمن دریافت کالا و خدمات، به باشگاه سود رسانی می کنند. امیدوارم با کمک مسئولان باشگاه و هواداران میلیونی تحولی در صنعت سلامت داشته باشیم. باشگاه های بزرگ دنیا از این راه درآمدزایی می کنند و این موضوع در دنیا مرسوم است. از آقای افتخاری، آقای توفیقی و آقای منصوریان سرمربی سابق تشکر ویژه دارم و امیدوارم همکاری داشته باشیم.


در ادامه پهلوان زاده رئیس هیات مدیره دیبا تجارت، افزود: ما محصولی را وارد عرصه سلامت کردیم که نیاز مردم است. باید درباره این محصول اطلاع رسانی کنیم، زیرا ما زندگی ماشینی داریم و زندگی مردم اسیدی شده است. این محصول، آب آشامیدنی را تبدیل به آب آنتی اکسیدان می کند. این محصول در دراز مدت هزینه های درمان را کاهش می دهد. امیدوارم این محصول با کمک مسئولان باشگاه تبدیل به یک فرهنگ شود. منصوریان خیلی فراتر از یک تیم به این موضوع نگاه کردند و به همین دلیل از ایشان تشکر می کنم.

 

منتظر صاحب در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با باشگاه پرسپولیس همکاری می کنید، گفت: موضوعی در دستور کار نیست، زیرا تمرکز ما روی موفقیت باشگاه استقلال و هواداران آن است. استقلال باشگاه بزرگی است. قرارداد ما با استقلال قرارداد مشارکت است. هر کالایی که فروخته می شود، استقلال از آن نفع می برد. ما تلاش کردیم در شهرآورد 5 آبان حضور داشته باشیم و باشگاه بتواند از منابع آن استفاده کند. ما 10 روز فرصت داریم و در این مدت از باشگاه حمایت می کنیم. جوایز خوبی را برای هواداران در نظر گرفته ایم. می خواهیم فضای متفاوتی ایجاد شود و به دنبال یک تحول هستیم.

 

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها