کد خبر : 1466144 | 17 مهر 1396 ساعت 12:14 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

انحلال قهرمان در کمتر یک هفته مانده تا بازی ها

یک اتفاق عجیب دیگر در فوتبال بانوان

در حالی که تنها چند روز تا آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر بانوان باقی مانده است قهرمان فصل قبل تنها قدمی تا انحلال فاصله دارد!

یک اتفاق عجیب دیگر در فوتبال بانوان 

به گزارش "ورزش سه"، تیم آینده سازان میهن نجف آباد، پس از پنج سال حضور در لیگ فوتبال بانوان و کسب سه عنوان پیاپی سومی، فصل قبل با بهره گیری از بازیکنان جوان و مستعد و مربیان کاربلد توانست با از پیش رو برداشتن مدعیان همیشگی قهرمانی در لیگ برتر، خود را به عنوان اولی این رقابت ها برساند. آینده سازان که از اوضاع مالی خوبی نیز بهره نمی برد به هر ترتیب لیگ را با موفقیت به پایان برد به امید اینکه بتواند به عنوان تیم قهرمان، منابع مالی محدودی برای خود دست و پا کند و از آن طریق ستاره های تیمش را که حالا معروف شده بودند در اصفهان نگه دارد و البته مقدمات حضور موفق در فصل بعد را نیز مهیا سازد. 

 

این اتفاق هرگز نیفتاد تا این روزها خبرهای ناخوشایندی از اصفهان به گوش برسد. اخباری مانند اعتصاب بازیکنان و انحلال تیم قهرمان! اتفاقی عجیب که در فاصله چند روز باقی مانده تا آغاز بازی های لیگ، باعث از دست رفتن فرصت حضور برای بازیکنان مستعد این تیم خواهد بود. بازیکنانی که تعداد زیادی از آنها پیراهن تیم ملی را به دست آوردند. 

 

1187474

 

در این رابطه با سعید موحدی مدیرعامل تیم به گفتگو نشستیم. او در این باره می گوید: چاره ای برای ما باقی نمانده است، اینکه الان از انحلال صحبت می کنیم خودخواسته نیست، بلکه اجبار است. 6 سال است که با دست خالی این تیم را اداره کرده ام. واقعا نمی دانم اکنون چه کنم؟ دلیل اینکه یک تیم قهرمان منحل می شود را بروید از آقای تاج و خانم صوفی زاده بپرسید که تلفن ما را جواب نمی دهند. 6 ماه پیش به من گفتند شماره حساب بدهید 70 میلیون به حسابتان واریز کنیم از آن موقع تا الان منتظریم! اکنون هم بازیکنان را جمع کردیم تا بتوانیم تمرینی کنیم؛ اما هیچکدام از آنها با این وضعیت تمرین نمی کنند! نمی دانم شاید تا عصر امروز مجبور به انحلال شویم! 

 

او در رابطه با صحبت هایی که مبنی بر پیوستن این تیم به سپاهان عنوان شده بود، می گوید: بله حرف هایی زده شده بود؛ اما آقای طاهری گفتند اگر فدراسیون به تعهداتش عمل کند ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم که این اتفاق هرگز نیفتاد. اکنون تنها قدمی تا انحلال فاصله داریم از مدیران متولی همچون آقای تاج می خواهیم کمی ما را هم ببینند، همه چیز فوتبال استقلال و پرسپولیس نیست و ای کاش به داد تیم هایی مانند تیم ما که قهرمان فعلی ایران است هم می رسیدند. 

 

1171441

 

هراتیان، رئیس هیات فوتبال اصفهان نیز در این باره می گوید: به عنوان هیات فوتبال در چارچوب بودجه هایی که داشتیم به این تیم کمک کردیم. زمین تمرین مناسب و ... را در حد توان در اختیار آنها قرار داده بودیم و سال گذشته نیز اگر حمایت های هیات فوتبال نبود قهرمان شدن آینده سازان امکان پذیر نبود. متاسفانه باید قبول کنیم فوتبال بانوان دچار بی مهری شده است. 

 

با این وضعیت نابسامان پس از انحلال غیرمترقبه و عجیب باشگاه ملوان بندرانزلی باید در انتظار انحلال خودخواسته یک تیم قهرمان دیگر باشیم. اتفاقی عجیب که به خودی خود می تواند باعث رشد فوتبال بانوان در اصفهان شود و بازهم این استان را از نظر ورزشی صاحب افتخارات بیشتر کند، به راحتی در حال از دست رفتن است. 

 

تیم آینده سازان میهن نجف آباد فصل قبل توانست با کنار زدن رقبای پرقدرتی همچون شهرداری سیرجان و شهرداری بم به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. علاوه بر این افتخار تیمی، نجف آبادی ها در این دوره بازیکنان بسیار خوبی به همراه داشتند که توانستند پیراهن تیم ملی را به تن کنند. بازیکنانی همچون الهام فرهمند(بهترین گلساز لیگ)، زمرد سلیمانی(بهترین دروازه بان لیگ)، فروغ موری(برترین بازیکن فوتبال بانوان)، شیدا تخشا، صفورا جعفری، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، وحیده ایثاری و ... با سرمربیگری سمیه شهبازی نفراتی بودند که فصل قبل توانستند با پیراهن آینده سازان بدرخشند.

دیدگاه‌ها