کد خبر : 1466348 | 18 مهر 1396 ساعت 11:34 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان – راه آهن؛ این بازی تلفات ندارد

در آستانه بازی دو تیم مس رفسنجان و راه آهن، تنها نکته ای که می شود با اطمینان در موردش صحبت کرد، این است که این بازی تلفات ندارد.

مس رفسنجان – راه آهن؛ این بازی تلفات ندارد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج دو تیمی که امروز قرار است در رفسنجان به مصاف هم بروند، اصلا مطلوب نبوده و هر دو مربی باید خطر برکناری را بالای سر خود احساس کنند اما این اتفاق برای این دو نخواهد افتاد.


علی سامره  در مس رفسنجان، شروع خوبی نداشت و تنها 7 امتیاز از 6 بازی برگزار شده خود کسب کرده که این موضوع قطعا برای او در نخستین سال سرمربی گری در شهر زادگاهش امتیازی به حساب نمی آید.

البته می گویند که او در بازی های ابتدایی فصل چند مهره اصلی خود را به دلیل مصدومیت نداشته. سامره در رفسنجان بسیار محبوب است و نگرانی خاصی از بابت هشدار باشگاه در مورد نتایج نخواهد داشت.


در سمت دیگر میدان هم اوضاع برای راه آهن خوب نیست. جدایی دین محمدی و حضور بیاتی نیا هم کمکی به حال این تیم سقوط کرده نکرده است. آنها از هفت بازی تنها یک امتیاز کسب کرده اند و نامزد شماره یک سقوط به دسته پایین تر هستند. البته بیاتی نیا احتمالا تنها امید راه آهن برای بقا در لیگ است و او هم نباید خطری را متوجه جایگاه خود بداند.


با وجود نتایج نه چندان مناسب، هیچ خطری این دو مربی را تهدید نمی کند؛ البته هر دو ترجیح می دهند امتیازات بیشتری کسب کنند و تیم خود را در جدول بالاتر بکشند.

دیدگاه‌ها