کد خبر : 1466525 | 18 مهر 1396 ساعت 21:14 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی: این تساوی قابل تقدیر است

پیشکسوت فوتبال ایران با تمجید از عملکرد تیم ملی کسب نتیجه مساوی برابر روسیه را موفقیت آمیز خواند.

پنجعلی: این تساوی قابل تقدیر است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی تیم ملی با روسیه با محمد پنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس گفتگویی داشتیم و نظر او را درباره این دیدار جویا شدیم که ماحصل آن را می خوانید.


این تساوی دستاورد بزرگی بود
به نظرم بازی خوبی بود و توانستیم مقابل تیم پدر قدرت روسیه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به هرحال روسیه میزبان جام جهانی است و آنها با تمام توان مقابل ما بازی کردند. این همان تیمی بود که کره جنوبی را 4 بر 2 شکست داده و کسب نتیجه مساوی در خانه حریف به نظرم دستاورد بزرگی بود. 


تا ترکیب اصلی فاصله داریم
فکر می کنم 11 بازیکن ابتدایی که در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان رفتند، نمایش خیلی خوبی داشتند و بازی منظمی در همه خطوط اجرا کردند. بعد از تعویض ها کمی از نظم خارج شدیم و البته این خاصیت بازی های تدارکاتی است که با تعویض های زیاد بتوانیم نفرات بیشتری را محک بزنیم. اما هنوز فاصله زیادی داریم تا جام جهانی و کی روش هنوز فرصت دارد تا ترکیب ثابت خودش را بشناسد.


زوج آزمون – طارمی همیشه اثر بخش است
همه بازیکنان خوب بودند و نمی توانم از فرد خاصی نام ببرم. ما تیم خوبی هستیم و این تیم بودن نقطه مثبت فوتبال ملی ما است. از این حیث خوشحالم که همه بازیکنان در خدمت تیم، فوتبال بازی می کنند و این امتیاز بزرگی است که در جام جهانی می تواند برای ما اثربخش باشد. به نظرم نکته ویژه این دیدار همکاری خوب طارمی و آزمون بود که در لحظات زیادی از بازی تیم ایران را صاحب موقعیت می کردند.


مقابل روسیه تحت فشار بودیم
عملکرد خط هافبک ما خیلی عالی بود. وقتی کار خطوط سه گانه تیم ملی را در این دیدار بررسی می کنیم، باید اعتراف کرد خط هافبک تیم ملی بسیار مسلط بر بازی بود و توانست در دقایق زیادی نبض بازی را در دست بگیرد. فکر می کنم تیم ملی مقابل توگو روان تر بازی کرد و از آنجا که بازیکنان کمتر تحت فشار بودند، توانستند بازی رو به جلو و هماهنگ تری را به نمایش بگذارند. دیدار امشب بسیار سنگین بود و در مناطق مختلف زمین تحت فشار حریف قدرتمندمان مجبور به کنترل بازی بودیم.


نوجوانان تاریخ ساز شدند
بی شک عملکرد تیم نوجوانان ما قابل ستایش است. من بازی اول آنها را دیدم؛ ولی دیدار با آلمان و پیروزی 4 بر صفر نتیجه ای تاریخی را برای فوتبال ما رقم زد. امیدوارم از این تیم حمایت شود تا همین بازیکنان سرمایه های فوتبال ما در جام های جهانی آینده باشند.

دیدگاه‌ها