کد خبر : 1466797 | 20 مهر 1396 ساعت 00:30 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: از بازی های ملی خداحافظی نکردم

آرتورو ویدال، ستاره تیم ملی شیلی، اعلام کرد علی رغم نرسیدن این تیم به رقابت های جام جهانی 2018، همچنان برای این تیم بازی خواهد کرد.

ویدال: از بازی های ملی خداحافظی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، شیلی از شانس خوبی برای رسیدن به جام جهانی 2018 برخوردار بود؛ اما شکست 3-0 مقابل برزیل در آخرین روز باعث شد تا آنها حتی فرصت بازی در پلی آف را از دست بدهند.

 

پس دیدار دیشب، ویدال پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که شایعاتی در مورد خداحافظی او از بازی های ملی منتشر شد؛ اما او اکنون در توئیتر اعلام کرد که فعلا قصد ندارد به دوران حضورش در تیم ملی شیلی پایان بدهد.

 

او نوشت:" من خیلی ناراحتم، مثل خیلی از شیلیایی ها.. ما رویاهای مان را از دست دادیم. بله، همه ما مرتکب اشتباه شدیم. اکنون باید درس بگیریم و تلاش کنیم تا آنها را تکرار نکنیم.

 

 

1207499

 

 

ناراحت کننده است که نتوانستیم بعد از این همه تلاش به اهداف مان برسیم. ما خانواده های مان را تنها گذاشتیم، هزاران و هزاران کیلومتر سفر کردیم، گاهی اوقات مصدوم شدیم، در دشوارترین مرحله مقدماتی دنیا مبارزه کردیم. و بعد از 10 سال، این اولین بار است که دست خالی می مانیم.

 

قبول این اتفاق دشوار است؛ اما این پایان چیزی نیست؛ نه پایان این نسل، نه این تیم و نه پایان رویاهای ما. ما چیزهای زیادی داریم که برای آنها بجنگیم و چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.  

 

اکنون زمان بسیار دشواری است و باید ببینیم چه کسی قوی تر است. شیلی تیم مبارزان است. من از اینکه عضو این تیم هستم، احساس غرور می کنم. من این تیم را ترک نخواهم کرد. ما با هم تا پایان خواهیم رفت. هر بار که دعوت شدم، برای بازی در تیم ملی مان آماده هستم.""

دیدگاه‌ها