کد خبر : 1466985 | 20 مهر 1396 ساعت 19:39 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

محرمی و رویای بازگشت به اوج

مدافع راست پرسپولیس بعد از چند بازی، نمایش قابل قبولی در ترکیب سرخپوشان داشت و شب خوبی را سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محرمی مدافع راست ۲۱ ساله پرسپولیس امسال بازی های متفاوتی را به نمایش گذاشته  و هنوز استمرار شرایط مطلوب سال قبل را نشان نداده است. در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و در روزی که ماهینی در دفاع چپ به کار گرفته شد، محرمی بازی خوبی را ارائه داد و توانست در برد تیمش موثر باشد. 


او بازیکنی با سرعت و تکنیک بالا است که حضور توامانش در دفاع و حمله او را به بازیکن موثری در ترکیب پرسپولیس تبدیل کرده است. محرمی به خصوص در نیمه اول حضور پررنگی در حملات تیمش داشت و با نفوذهای خود خط دفاعی آبی های خوزستان را آزار داد. اما در نیمه دوم محرمی مثل بسیاری از هم تیمش هایش تحت تاثیر بازی انتحاری شاگردان ویسی در زمین خودی حبس شد و کمتر شاهد نفوذهای او بودیم. 

 


محرمی در بازی امشب توانست به خوبی سمت راست پرسپولیس را فعال کرده و پایه گذار بخشی از حملات تیمش باشد. او در امور دفاعی نیز با برگشت های به موقع و درگیری بازیکنان صاحب توپ، پرسینگ را به موقع اجرا می کرد. 


شماره 2 پرسپولیس  اگر کمی توان و دقتش را در ارسال سانترها بالا ببرد، می تواند یکی از بهترین های تیمش مقابل الهلال باشد. برانکو برای دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده و امیدوار است با درخشش مدافعان کناری اش ضرباهنگ هجومی تیمش افزایش یابد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها