کد خبر : 1467047 | 21 مهر 1396 ساعت 09:41 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار بازگشت فراز و ستاره‌های آبادان

تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران امروز در ورزشگاه تختی آبادان، نفتی ترین دیدار لیگ را برگزار می کنند.

در انتظار بازگشت فراز و ستاره‌های آبادان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم نفتی لیگ برتر در آخرین دیدار هفته نهم لیگ هفدهم امروز در ورزشگاه تختی آبادان در حالی به مصاف هم می روند که تیم عجیب و غریب نفت تهران مجددا حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند. نفت تهران که بعد از سه بازی با علی کریمی یک برد، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرد، حالا دوباره حمید درخشان را به عنوان سرمربی در اختیار دارد. نفت تهران که آخرین دیدار خود را با یک برد شیرین مقابل سپاهان پشت سر گذاشت حالا در دیدار سخت و دشوار باید مقابل طلایی پوشان آبادان قرار بگیرد.


نفت تهران یک گلزن باهوش به نام عیسی آل کثیر را در اختیار دارد که با 5 گل جزو گلزنان برتر لیگ است. این تیم در 8 هفته اخیر 2 بار موفق به کلین شیت شده که هر بار تحت هدایت علی کریمی بوده است. این تیم با 7 گل زده و 11 گل خورده آمار جالبی ندارد اما نکته قابل توجه 6 گل زده و 7 گل خورده این تیم در نیمه دوم می باشد که نشان می دهد بازی های نفت تهران در نیمه دوم آبستن حوادث زیادی است.  


در مقابل صنعت نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند در 4 بازی اخیر خود با 3 شکست و یک تساوی تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است. آماری که نمی تواند خوشایند فوتبال دوستان آبادانی باشد و حالا آنها در این دیدار خانگی در صدد کسب سه امتیاز هستند. شاگردان کمالوند در 4 دیدار خانگی خود 2 برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده اند و برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند.


پریرا و سزار هر کدام با سه گل زده بهترین گلزنان آبادانی ها تا اینجا هستند که کمالوند برای بازی امروز حساب ویژه ای روی آنها باز کرده است.


دیدار دو تیم در ورزشگاه تختی آبادان از ساعت 17:15 با قضاوت حمید حاج ملک برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها