کد خبر : 1467495 | 23 مهر 1396 ساعت 00:00 | 84.9K بازدید | 0 دیدگاه

او به پیراهن استقلال و سرمربی تیم بی احترامی کرد

عبداللهی: قائدی جوان و ساده است

مهدی قائدی در اولین روزهای حضور شفر حاشیه ساز شد تا این مربی آلمانی خیلی زود مجبور به برخورد انضباطی شود.

عبداللهی: قائدی جوان و ساده است

 

به گزارش ورزش سه، تنها ۲۴ساعت بعد از تساوی استقلال در نخستین حضور رسمی مربی آلمانی، خبر اخراج مهدی قائدی غافلگیر کننده بود. خبری که ابعاد و اشکال مختلفی یافت و گمانه های متفاوتی درباره اش منتشر شد. نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در این باره و در گفت و گو با رادیو ورزش گفت:« به ما گزارش دادند که قبل از آمدن بازیکنان  به رختکن مهدی قائدی که از بازی نکردن عصبانی بوده با ناراحتی لباسش را به زمین می زند. بعد هم گویا به آقای شفر بی احترامی می کند و  ایشان هم او را تنبیه انضباطی می کند.»


سرپرست استقلال اضافه کرد:«قائدی فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد. البته او فورا معذرت خواهی کرد اما تا اطلاع ثانوی اجازه تمرین ندارد و باید زیرنظر آقای نوازی در تیم امیدهای باشگاه کار کند.»


او درباره بی احترامی قائدی به شفر گفت:«فکر نمی کنم به آقای شفر بی احترامی کرده باشد، قائدی جوان و ساده  است و زبر و زرنگی های دیگران را ندارد.»


سرپرست استقلال درباره وضعیت آینده قائدی و تنبیه های احتمالی گفت:« اینکه پیراهن باشگاه را به زمین کوبیده را ما به باشگاه گزارش دادیم از طرف دیگر هم قرار شده آقای شفر برای او تنبیهاتی در نظر بگیرد.»

دیدگاه‌ها