کد خبر : 1467536 | 23 مهر 1396 ساعت 10:17 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نورمحمدی: پرسپولیس قادر به شکست الهلال است

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است این تیم قادر به شکست الهلال در بازی برگشت خواهد بود و باید امیدوار به جبران نتیجه دور رفت ماند.

نورمحمدی: پرسپولیس قادر به شکست الهلال است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نورمحمدی، مدافع سابق و کاپیتان پرسپولیس در لیگ پانزدهم در خصوص دیدار این تیم برابر الهلال گفت: الهلال تیم قدرتمندی است و در این مساله شکی نیست. با این حال پرسپولیس دو بار در مرحله گروهی با آنها رقابت پایاپایی داشت و نشان داد قادر به عبور از حریف است.


وی ادامه داد: نتیجه دور رفت مرحله نیمه نهایی مسلما یک اتفاق بود و به هیچ عنوان نمی‌توان فاصله پرسپولیس و الهلال را علیرغم قدرت تیم عربستانی چهار گل عنوان کرد و کاملا می‌توان به شکست حریف در بازی برگشت امیدوار بود.


نورمحمدی در مورد عملکرد دفاعی پرسپولیس گفت: خوشبختانه با بازگشت سیدجلال حسینی شرایط در بازی برگشت به سود پرسپولیس در خط دفاعی خواهد بود و سیدجلال مطمئنا با قدرت فنی و رهبری و تجربه‌اش قادر خواهد بود شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهد. الهلال مهاجمان خطرناکی دارد و اکنون با توجه به درخشش خریبین نباید تمام نگاه‌ها معطوف به او شود و دیگر بازیکنان این تیم نیز شرایط فنی خوبی دارند و یک لحظه غافلگیری شرایط را سخت‌تر از این خواهد کرد.


کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به این سوال که پرسپولیس قادر به جبران نتیجه خواهد بود یا خیر گفت: پرسپولیس در بازی رفت چهار گل خورد و 90 دقیقه باقی مانده تا آن را جبران کند. یکی از اتفاقات سخت این است که از جدال میزبانی محروم است. بازی در امارات یا عمان فرقی برای الهلال ندارد و بیشتر با شرایط جوی و جغرافیایی آنها تطابق دارد؛ اما مسلما باید به بازی برگشت امیدوار بود و انرژی مثبت در تیم ایجاد کرد تا از شأن فوتبال ما دفاع شود. روحیه بازیکنان بعد از پیروزی برابر استقلال خوزستان خوب بوده و جا دارد از رسانه‌ها بابت حمایت از نماینده ایران تشکر کرد و اکنون با ایمان و تمرکز بیشتر امیدواری برای پیروزی در جدال برگشت بیشتر است. امیدوارم آنها به نتیجه مناسبی در جدال برگشت دست پیدا کنند و یک روز تاریخی برای فوتبال ایران رقم بزنند.


نورمحمدی که بعد از جدایی از نفت آبادان هنوز تصمیمی برای آینده فوتبالی خود نگرفته در این خصوص گفت: بعد از تصمیمی که در فصل گذشته گرفتم اکنون باید با دقت بیشتری تیم آینده‌ام را انتخاب کنم. چند پیشنهاد در ابتدای فصل داشتم و یکی دو پیشنهاد نیز اکنون دارم. به زودی در اینباره تصمیم خواهم گرفت و قصد بازگشت به لیگ برتر را دارم. تمرینات اختصاصی‌ام را دنبال می‌کنم و خوشبختانه از نظر بدنی شرایط خوبی دارم.

دیدگاه‌ها