کد خبر : 1467686 | 23 مهر 1396 ساعت 21:07 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

آتش بازی مدافعان ایرانی در لیگ ستارگان

پورعلی‌گنجی گل زد و بردند، طیبی جواب داد

مدافعان ایرانی السد و القطر در تقابل امشب این دو تیم موفق به گلزنی شدند که در نهایت یاران پورعلی‌گنجی به برتری ۳ بر یک رسیدند.

پورعلی‌گنجی گل زد و بردند، طیبی جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم السد و القطر در حالی که به ترتیب مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد طیبی را در ترکیب و خط دفاعی خود داشتند، در دیدار پایانی هفته چهارم لیگ ستارگان قطر از ساعت ۲۰:۱۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد مقابل هم قرار گرفتند.


السد قطر که از سه بازی گذشته امتیازات کامل را کسب کرده بود، از دقایق ابتدایی برابر القطر سه امتیازی، نمایش بهتری ارائه داد و توانست در دقیقه ۲۴ روی ارسال از سمت چپ زمین و ضربه سر پورعلی‌گنجی جلوتر و روی سر محمد طیبی، کاپیتان القطر به گل اول برسد و در خانه پیش بیافتد.

 

1247366


القطر در شروع نیمه دوم به دنبال جبران نتیجه بود که در دقیقه ۵۹ روی یک کرنر و اشتباه مدافعان السد در یارگیری، از مقابل تیرک دوم با ضربه تمام کننده محمد طیبی به گل تساوی رسید تا این بازیکن ایرانی همانند دیگر هموطن خود گلزنی داشته باشد.


گل طیبی کمتر از سه دقیقه بعد با شوت روی پا و راه دور تماشایی بغداد بونجاح پاسخ داده شد و در دقیقه ۸۶ نیز حسن الهیدوس یک گل دیگر به ثمر رساند تا یاران پورعلی‌گنجی به چهارمین برد متوالی دست پیدا کنند.

 

1247367


یاران پورعلی‌گنجی با پیروزی برابر تیم طیبی ۱۲ امتیازی شدند ولی بر حسب تفاضل گل کمتر، پایین‌تر از الدحیل در رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر جای گرفتند.


پورعلی‌گنجی که برای زنده نگه داشتن یاد مرحوم هادی نوروزی در فصل جدید لیگ ستارگان قطر با شماره پیراهن ۲۴ برای السد بازی می‌کند، در دیدار امشب نیز توانست در دقیقه ۲۴ گلزنی کند تا اتفاق جالبی رقم بخورد؛ این مدافع ملی‌پوش ایرانی در هفته دوم نیز گل پیروزی بخش السد را برابر الغرافه به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها