کد خبر : 1467704 | 23 مهر 1396 ساعت 23:43 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

از کاه، کوه ساختند؛ متاسفم

کیانی: در کمیته اخلاق همه چیز را می‌گویم

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعلام کرد از اینکه برخی از کاه، کوه ساختند، ناراحت است.

کیانی: در کمیته اخلاق همه چیز را می‌گویم

 به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی با حضور در برنامه موج فوتبال شبکه سهند پیرامون حاشیه های پیش آمده در روزهای اخیر اظهار داشت: من از این خبر شوکه شدم، چون از کاه کوه ساختند و برای کسانی که این حرف را به بیرون بردند و چنین حرفی ساختند متأسفم. برای چنین افرادی باید تاسف خورد.

وی افزود: ناراحتم که به یک اتفاق کوچک دامن زدند. در این شرایط همه بچه‌ها شاهد هستند که همه تیم یکدل شدیم و اگر اتفاقی هم بوده، ناخواسته بوده و تمام شد. این افراد یک سری حرف‌ها ایجاد کردند که کاپیتان چاقو خورده و بعد اخبار نادرست دیگری منتشر کردند.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه هم پیگیر این مسائل باشد و اجازه ندهد حواشی ایجاد شود. خدا شاهد است به جان بچه‌ام درگیری نبوده است. به خاطر تیمم و هواداران ناراحتم، چون همه‌جوره از همه‌چیز گذشتیم؛ ولی برخی از کاه کوه ساختند.

وی درباره شایعه محرومیتش از سوی کمیته اخلاق گفت: چنین چیزی فعلاً وجود ندارد و من به آن‌ها توضیح می‌دهم تا بدانند اتفاقی رخ نداده است.

کیانی درباره حواشی ایجاد شده برای مهدی شریفی پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم تصریح کرد: بازی خیلی سختی مقابل پارس جنوبی داشتیم. با بضاعتی که داریم بچه‌ها تمرکز خوبی داشتند؛ ولی فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. هیچ بازیکنی دوست ندارد موقعیت از دست بدهد و مهدی شریفی به خاطر هواداران با بینی شکسته بازی کرد و این نشان‌دهنده شرافت این بازیکن است. برخی افراد به نام تراکتور صفحاتی ایجاد می‌کنند تا برای بازیکنان ما حاشیه ایجاد کنند و کسانی هم که برای شریفی حاشیه ساختند هوادار واقعی تراکتور نیستند.

دیدگاه‌ها