کد خبر : 1467706 | 24 مهر 1396 ساعت 00:55 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

مونتلا: دوست ندارم دوباره این بازی را تماشا کنم

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل اینتر، تاکید کرد که به بازیکنانش افتخار می کند و از داور بازی به دلیل گرفتن پنالتی به سود اینتر انتقاد کرد.

مونتلا: دوست ندارم دوباره این بازی را تماشا کنم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار مائورو ایکاردی سه بار دروازه میلان را باز کرد و گل های سوسو و جاکومو بوناونتورا هم نتوانست مانع از شکست روسونری شود. گل سوم اینتر از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید؛ اما مونتلا معتقد است تصمیم داور روی صحنه برخورد ریکاردو رودریگز با دانیلو دی‌آمبروسیو اشتباه بوده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" دی آمبروسیو خیلی باهوش بود. شکست در چنین دیداری در دقیقه 90 با چنین اتفاقی ناامید کننده است. ترجیح می دهم این بازی را دوباره تماشا نکنم.

 

 

1247380

 

ما در نیمه دوم نمایش فوق العاده ای داشتیم و من واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم. ما با روح میلانی بازی کردیم. همانطور بازی کردیم که من دوست دارم. واقعا حیف شد که نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم؛ اما در مسیر درست قرار داریم و می توانیم بعد از این نتیجه خوش بین باشیم. من نیمه پر لیوان را می بینم و می خواهم این پروژه را ادامه دهم.

در نیمه اول اینتر یک بار به تیر زد و گلی زد که نمی شد جلوی آن را گرفت. آنها از موقعیت های شان استفاده کردند، بیش از ما؛ اما من از بازیکنان می خواهم که در آینده از این روحیه شان بیشتر استفاده کنند، زیرا اگر ما اینطور بازی کنیم، بار دیگر شکست نمی خوریم."

دیدگاه‌ها