کد خبر : 1467803 | 24 مهر 1396 ساعت 13:01 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

سالگرد خداحافظی اسطوره طلایی پوشان (عکس)

24 مهرماه سالگرد خداحافظی یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر و البته اسطوره فراموش نشدنی باشگاه سپاهان است.

به گزارش "ورزش سه"،  در پیش فصل مسابقات لیگ شانزدهم بود که عبدالله ویسی به هر ترتیبی که بود شرایط بازگشت محرم نویدکیا پس از ترک اردوی تیم و مشکلات با برخی مسئولان را به جمع طلایی پوشان فراهم کرد، اما این بازگشت دوامی پیدا نکرد و در هشتمین دیدار نیم فصل اول مسابقات بود که کاپیتان با تجربه طلایی پوشان پس از نزدیک به دو دهه حضور در سطح فوتبال اول کشور در 34 سالگی از دنیای توپ گرد خداحافظی کرد.


البته احسان حاج صفی و حسین پاپی در آن دیدار مراسم خداحافظی را نیمه کاره گذاشتند و نویدکیا را با اصرار از زمین خارج کردند تا شاید بتوانند در ادامه او را از تصمیم خداحافظی برگردانند و یا حداقل این تصمیم را به تعویق بیندازند، ولی این اتفاق رخ نداد و نویدکیا که تصمیمش را برای اتمام فوتبال در میدانی کاملا اصفهانی گرفته بود، به فوتبال بازنگشت تا دیدار برابر ذوب آهن آخرین حضور او با لباس زرد در میادین حرفه ای فوتبال باشد.

 

از آن زمان تاکنون بارها بحث ترتیب دادن یک بازی خداحافظی آبرومندانه برای نویدکیا مطرح شده، اما تاکنون هیچ کدام از این صحبت ها به واقعیت تبدیل نشده تا نویدکیا هم مانند بسیاری از ستاره های فوتبال ایران نظیر مهدوی کیا، کریمی و .‌.. خداحافظی غریبانه ای از فوتبال داشته باشد.

 

24 مهرماه سالگرد خداحافظی هافبک خلاق و فانتزی اصفهانی ها است؛ بازیکنی که تیم فوتبال سپاهان تمام افتخارات فوتبالی خود را در دورانی به دست آورد که او یکی از مهم ترین مهره های تیم بود.

 

1247469

 

1247470

 

1247471

 

1247472

 

دیدگاه‌ها