کد خبر : 1467848 | 24 مهر 1396 ساعت 15:52 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 1 آلومینیوم اراک 0

لیگ یک/ مهارت انزلی چی ها در بردهای میلیمتری

ملوان ها یک بار دیگر در خانه توانستند بر حریف خود غلبه کنند. آنها در دیدار برابر آلومینیوم اراک با یک گل به برتری رسیدند تا 12 امتیازی شوند.

لیگ یک/ مهارت انزلی چی ها در بردهای میلیمتری

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی هفته نهم لیگ دسته اول بین تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک برگزار شد و در نهایت این تیم میزبان بود که موفق شد به برتری برسد تا خود را به جمع تیم های نیمه بالایی جدول برساند.


ملوانان تنها گل این بازی را در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی توسط مهیار زحمتکش به ثمر رساندند و در نیمه دوم نیز دو تیم چند بار تا فروریختن دروازه حریف پیش رفتند که در نهایت اتفاق دیگری نیفتاد تا با نتیجه یک بر صفر انزلی چی ها بتوانند به عنوان تیم برنده زمین را ترک کنند.


به دلیل شرایط جوی نامساعد، ملوانان در دیدار هفته قبل نتوانستند به میدان بروند تا اکنون به همراه تیم مس رفسنجان تیم هایی باشند که یک بازی کمتر از سایر تیم ها داشته باشند. انزلی چی ها پس از این برد موفق شدند خود را 12 امتیازی کنند تا به نیمه بالایی جدول صعود کنند. در طرف دیگر اراکی ها نیز کماکان 8 امتیازی باقی ماندند تا همچنان در رده دوازدهم جدول قرار بگیرند.


نکته جالب در رابطه با این بازی اینکه ملوانان در این دیدار یک مهمان ویژه داشتند و آن هم محمد مایلی کهن سرمربی سابق این تیم بود که با حضور در ورزشگاه تختی انزلی بازی بازیکنان سابق خود را به نظاره نشسته بود.

دیدگاه‌ها