کد خبر : 1467864 | 24 مهر 1396 ساعت 16:34 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکسین البرز 1 مس رفسنجان 1

لیگ‌‍یک: تساوی مهاجمان آبی‌پوش سابق در کرج

تیم مس رفسنجان با کسب تساوی در ورزشگاه انقلاب کرج برابر اکسین البرز به رکورد چهار پیروزی پیاپی این تیم در رقابت های لیگ آزادگان خاتمه داد.

لیگ‌‍یک: تساوی مهاجمان آبی‌پوش سابق در کرج

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اکسین البرز و مس رفسنجان امروز در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ یک از ساعت 15:15 در ورزشگاه انقلاب کرج برابر هم صف آرایی کردند.


نکته جالب پیش از این دیدار این بود که شاگردان علی لطیفی تاکنون از 4 دیدار خانگی 12 امتیاز کسب کرده بودند و در این دیدار نیز به دنبال ادامه رکورد پیروزی های خود بودند، اما سرنوشت متفاوتی در این دیدار انتظار آنها را می کشید.


البته اکسین در این دیدار در دقیقه 11 با گل شاهین شفیعی گلزن اصلی تیم از شاگردان علی سامره پیش افتاد، اما این برتری دوامی نداشت و شاگردان علی سامره در دقیقه 33 با گل حسین رسولی حساب کار را به تساوی کشاندند.


نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت و در نیمه ی دوم هم تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا علی سامره مهاجم سابق آبی پوشان کسی باشد که رکورد 4 پیروزی پیاپی اکسین در ورزشگاه کرج را خاتمه می دهد.


با این تساوی اکسین 14 امتیازی شد و پیش از پایان سایر بازی ها در رتبه 6 جدول قرار گرفت؛ تیم مس رفسنجان هم با کسب 1 امتیاز 11 امتیازی شد تا در رتبه 11 قرار بگیرد و چشم به هفته های آتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها