کد خبر : 1467869 | 24 مهر 1396 ساعت 17:03 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان پاشازاده یک قدم تا صدرنشینی

لیگ یک: نفس نساجی پشت سر نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال نساجی با پیروزی برابر مس کرمان در هفته نهم لیگ یک به یک قدمی صدر جدول رسید.

لیگ یک: نفس نساجی پشت سر نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، در بازی که شاگردان مهدی پاشازاده برای رسیدن به صدر جدول انگیزه زیادی داشتند و البته مس کرمان هم می توانست با پیروزی به رده های بالای جدول برسد، این نساجی مازندران بود که با پیروزی 2 بر یک برابر مس کرمان به رده دوم جدول رده بندی رسید.


در این بازی که در استادیوم با هنر کرمان برگزار می شد، نساجی از همان ابتدا بازی را تهاجمی و برتر از حریفش آغاز کرد و در دقیقه 35 با گل مجتبی بیژن موفق شد دروازه مس را باز کند تا شاگردان پاشازاده با پیروزی به رختکن بروند.


در نیمه دوم بازهم این نساجی بود که بازی را بهتر از حریفش آغاز کرد و در دقیقه 64 مرتضی غلامعی تبار برای بار دوم دروازه مس کرمان را باز کرد تا خیال قائمشهری ها از کسب پیروزی تا حد زیادی راحت شود. اما یاسر فیضی در دقیقه 71 یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بازی به شکلی هیجان انگیز دنبال شود ولی در نهایت شاگردان مهدی پاشازاده توانستند نتیجه پیروزی را حفظ کنند.


نساجی با این پیروزی 19 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به نفت مسجد سلیمان در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفت و بادران با همین تعداد امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد.

دیدگاه‌ها