کد خبر : 1467879 | 24 مهر 1396 ساعت 17:45 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو یورنته:

برای شکست رئال مادرید باید در بهترین شرایط باشیم

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی تاتنهام در مورد دیدار حساس فردا شب تیمش برابر رئال مادرید صحبت کرد.

برای شکست رئال مادرید باید در بهترین شرایط باشیم

 

به گزارش "ورزش سه"، یورنته معتقد است اگر تاتنهام به دنبال 3 امتیاز است باید با دقت فراوان بازی کرده و اشتباهات عجیب خصوصا در میانه میدان انجام ندهد.

 

یورنته در مورد امکان غلیه بر رئال مادرید گفت: "این موضوع بسیار پیچیده است زیرا آنها به ثبات دست یافته اند و تیمی شگفت انگیز هستند. طی سال های اخیر رئال بازیکنان بزرگی داشته و در چهار فصل گذشته سه لیگ قهرمانان را فتح کرده و اکنون یک تیم بزرگ هستند.

 

 

1247517

 

 

من با لباس یوونتوس چند سال پیش در نیمه نهایی برابر رئال مادرید بازی کردم و مقابل آنها تنها توپربایی کافی نیست و باید بر زمین و توپ کنترل داشته باشید.

 

رئال مادرید شما را می کُشد چون کیفیت بیشتری نسبت به شما دارد اما همیشه گزینه ها و راه هایی نیز در برابر پای حریف می گذارد.

 

تاتنهام برای غلبه بر رئال باید بهترین بازی خود را خصوصا در فاز دفاعی ارائه داده و حواسش به فضاهای ایجاد شده در پشت مدافعان باشد زیرا ترکیب حریف پر از بازیکنان مرگبار است و تاتنهام باید با قدرت فراوان بازی کرده و به عنوان مثال اشتباهات احمقانه در میانه میدان انجام ندهد. در میان تیم های بزرگ اروپا که تاتنهام نیز بین آنها حضور دارد تفاوت زیادی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها