کد خبر : 1467881 | 24 مهر 1396 ساعت 17:56 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلهره عربستانی ها از کامبک پرسپولیس

عربستانی ها علی رغم پیروزی ٤-٠ در بازی رفت هنوز به صعود قطعی تیمشان مطمئن نیستند.

دلهره عربستانی ها از کامبک پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال بازی فرصت هاست، استفاده از فرصت ها می تواند نتایج عجیب و غریبی را رقم بزند، باخت 4-0 بارسلونا به پی اس جی در فرانسه، همه چیز را برای کاتالونیایی ها تمام شده جلوه می داد؛ اما ستاره های بارسا امیدوار بودند و با امید موفق شدند نتیجه خارق العاده ای به دست بیاورند.


از این دست نتایج در فوتبال زیاد است، از کامبک 6 دقیقه لیورپول مقابل میلان در فینال ٢٠٠٥ گرفته تا بازگشت عجیب و غریب لاکرونیا برابر پاری سن ژرمن در سال 2001 و خیلی بازی های دیگر.


در فوتبال خودمان هم از این کامبک ها زیاد داشته ایم. شکست 4-0 پرسپولیس همه چیز را تمام نکرده است، الهلالی ها خوب این را می دانند در زمین هر اتفاقی ممکن است بیفتد.


آنها فینال لیگ آسیا در سال 2004 را خوب به خاطر دارند، جایی که در بازی رفت تیم سئونگنام کره جنوبی موفق شد در جده برابر الاتحاد 3-1 پیروز شود، همان موقع بود که تیم کره ای خود را برای جشن قهرمانی آماده می کرد تا در خانه بتواند بازی برگشت را کنترل کند و یک شب رویایی در سئونگنام داشته باشد؛ اما سرنوشت جور دیگری رقم خورد.


موتور تیم عربستانی از دقیقه 29 روشن شد و تا دقیقه 90 خاموش نشد تا عربستانی ها جلوی چشمان کره ای ها جشن بگیرند.


حالا که ایرانی ها این امکان را ندارند در بازی به اصطلاح خانگی نماینده کشورشان به ورزشگاه بروند، چه خوب است برایشان دعا کنیم و انرژی مثبت روانه مسقط کنیم، به امید یک کامبک فوق العاده!

دیدگاه‌ها