کد خبر : 1468084 | 25 مهر 1396 ساعت 17:39 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی و تکرار خاطرات پیکان

سرمربی‌ای که استقلال خوزستان را در لیگ پانزدهم قهرمان لیگ برتر کرد، در این روزها اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

ویسی و تکرار خاطرات پیکان

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی مربی بود که در 2 سال اول حضورش در استقلال خوزستان به هر زحمتی که بود موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند؛ اما او برای سال سوم دست به ریسکی منطقی زد و با جذب اسکلت اصلی فولاد نوین خوزستان که قهرمان لیگ یک شده بود، موفق شد تیمش را در رقابت با پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ برتر کند.


اما او در پایان لیگ پانزدهم با رویای رسیدن به اهداف بزرگتر راهی سپاهان شد تا بتواند موفقیت هایش را در پرافتخارترین تیم فوتبال ایران ادامه بدهد. ویسی در ابتدای فصل عذر هادی عقیلی و محرم نویدکیا، دو بازیکن باتجربه تیمش را خواست و ترجیح داد ترکیب طلایی پوشان اصفهانی را جوان کند؛ اما او در این امر موفق نبود و خیلی زود جای خود را به زلاتکو کرانچار داد.


ویسی در شروع این فصل هدایت استقلال خوزستان که تقریبا تمام ستاره های خود را از دست داده بود را قبول کرد و در همان ابتدا هم اعلام کرد که فوتبال خوزستان ستاره هایی دارد که باعث می شوند استقلال این شهر حتی به سقوط فکر هم نکند. با این حال استقلال خوزستان با گذشت 9 هفته از شروع لیگ تیمی نشان داده که کاملا خطر سقوط را حس می کند و باید در ادامه برای بقا بجنگد.


شرایط این فصل ویسی شبیه شرایط او در پیکان چند سال پیش است که او بعد از موفقیت در صبا هدایت این تیم را برعهده گرفت و در نهایت فیروزه ای پوشان تهرانی به لیگ یک سقوط کردند.

دیدگاه‌ها