کد خبر : 1468108 | 25 مهر 1396 ساعت 19:31 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمال و ربیع خواه خط هافبک الهلال را کنترل کردند

نوراللهی پرسپولیس را هجومی‌تر می‌کند؟

پرسپولیس در بازی برگشت برابر الهلال با دو هافبک دفاعی بازی کرد و تا حدودی توانست بازی حریفش را کنترل کند و شاید اگر آن پنالتی لعنتی نبود نتیجه دیگری در نیمه اول رقم می خورد.

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس بازی را خوب آغاز کرد، یک گل زد و چند گل هم نزد تا نشان دهد برای تغییر نتیجه به زمین آمده است؛ اما این تیم با وجود آنکه توانست خط هافبک و مهاجمان قدرتمند الهلال را کنترل کند، اسیر اشتباهات داوری شد و بازی به مساوی رسید.


کمال کامیابی نیا در بازگشت به ترکیب پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست خط هافبک قدرتمند الهلال را با جنگندگی و توپ گیری خنثی کند.

 


او برای این بازی یک کمک خیلی خوب به نام محسن ربیع خواه داشت که به همراه کمال خط میانی پرسپولیس محکم و با کمترین درصد نفوذ در برابر حریف شکل دادند.


اما برانکو برای نیمه دوم و برای اجرای یک بازی تهاجمی نیروهای خوبی روی نیمکتش دارد. احمد نوراللهی اولین گزینه است که می تواند با توجه به ویژگی‌های بازی اش روند هجومی تری به تیم ببخشد. 

 


او می تواند به جای کمال یا ربیع خواه به میدان بیاید و به خط هافبک انرژی لازم را برای ارائه بازی هجومی وارد کند. بشار رسن، سیامک نعمتی و احسان علوان زاده دیگر مهره هایی هستند که برانکو می تواند برای اجرای بازی تهاجمی تر از آن ها استفاده کند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها