کد خبر : 1468128 | 25 مهر 1396 ساعت 20:59 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسی داوری پرسپولیس و الهلال

مظفری: دو اشتباه بزرگ داور، روی امیری پنالتی نشد

پرسپولیس برابر الهلال در یک روز خوب مساوی کرد ، هواداران پرسپولیس قبل بازی از جهت دار بودن احتمالی قضاوت داور عمانی نگران بودند و داوری ابوبکر الکاف عمانی خالی از اشکال نبود.

مظفری: دو اشتباه بزرگ داور، روی امیری پنالتی نشد

به گزارش "ورزش سه"، به نقد داوری بازی پرسپولیس - الهلال با کارشناسی سعید مظفری زاده توجه کنید:

 

داور عمانی با اشتباهات خود روی جریان بازی تاثیر گذار بود وسرنوشت بازی را با این اشتباهات تغییر داد، دقائق ذیل مورد نظر بنده در این امر است :

 

*دقیقه 25: کارت زرد داده شده برای محمد انصاری به دلیل تکل کاملا سالمش اولین اشتباهی است که داور عمانی انجام داد .
*دقیقه 29: هنوز از اشتباه قبل 4 دقیقه نگذشته بود که داور اشتباهی بسیار بزرگ کرد، هر چند محمد انصاری بی احتیاطی کرد اما خطای او روی بازیکن حریف خارج از محوطه جریمه اتفاق افتاد وداور به اشتباه اعلام پنالتی کرد .
*دقیقه 39: امیری در داخل محوطه جریمه ،توسط بازیکن الهلالی سرنگون شد یا خیر؟ صحنه بازی نشان می دهد که روی وحید امیری هیچ خطایی شکل نگرفته بود وبر این اساس صحنه پنالتی نبوده است .
*دقیقه56: مهاجم الهلال در موقعیتی خوب صاحب توپ شد که البته کمک داور با پرچم اشتباهی که زد این موقعیت را از تیم فوتبال الهلال گرفت .
*دقیقه 80: بشاررسن در حالی جهت توپ را به سمت دروازه حریف تنظیم کرده بود که مدافع عربستانی با دست باز، در حالت تغییر مسیر توپ، یک خطای صددرصد هند پنالتی کرد تا بار دیگر این اشتباه به ضرر پرسپولیس تمام شود .

دیدگاه‌ها