کد خبر : 1468246 | 26 مهر 1396 ساعت 13:05 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرته ساکر:

اوزیل و سانچس به آرسنال تعهد کامل دارند

پر مرته ساکر، مدافع آرسنال مدعی شد که الکسیس سانچس و مسوت اوزیل، کاملا به آرسنال متعهد هستند.

اوزیل و سانچس به آرسنال تعهد کامل دارند

به گزارش "ورزش سه"، سانچس و اوزیل در آخرین فصل قراردادشان با آرسنال حضور دارند و شایعاتی درباره جدایی آنها در ژانویه شنیده می‌شود. سیتی به شدت به دنبال الکسیس سانچس است و در تابستان تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن او کرد. اوزیل نیز مشتریان متعددی دارد. با این وجود، هنوز صحبتی از تمدید قرارداد مطرح نشده و به نظر این دو بازیکن به صورت بازیکن آزاد از جمع توپ‌چی ها جدا خواهند شد؛ ولی مرته ساکر معتقد است که هر دوی آنها به باشگاه تعهد کامل دارند.

 

1238989

 

 

 

او گفت:" از نظر من هیچ مشکلی بین بازیکنان و تیم وجود ندارد. اگر چیزی مطرح بود، قطعا من طور دیگری آن را بیان می‌کردم. من مشکلی با بازیکنانی که در فصل پایانی قراردادشان هستند، ندارم. در واقع خود من هم در فصل آخر قراردادم هستم. تنها موضوع در قبال آنها این است که آیا به باشگاه متعهد هستند یا نه. حتی اگر در فصل آخر قراردادتان باشید، باید هر روز خودتا ن را ثابت کنید؛ چه برای ماندن در اینجا چه برای پیوستن به تیمی دیگر. خیلی از بازیکنان می‌خواهند قرارداد درازمدت ببندند؛ ولی چنین چیزی لازم نیست. همه بازیکنان آرسنال تعهد کامل دارند. ما با آنها که قراردادشان در حال انقضا است، رابطه خوبی داریم.

 

البته من هم در فصل آخرم هستم؛ ولی من قطعا در باشگاه خواهم ماند و این تفاوت من با آنهاست ولی ما می‌خواهیم در آرسنال موفق باشیم و همه تعهد کامل به باشگاه دارند."

دیدگاه‌ها