کد خبر : 1468270 | 26 مهر 1396 ساعت 13:33 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

آل‌کثیر: تضمینی نبود که طارمی بازهم آقای گل شود

مهاجم تیم فوتبال نفت با گلزنی مقابل استقلال‌خوزستان همراه با محمد قاضی در صدرجدول گلزنان لیگ قرار گرفت.

آل‌کثیر: تضمینی نبود که طارمی بازهم آقای گل شود

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر پس از گلزنی و پیروزی‌ای که برای تیمش به ارمغان آورد خود را در جمع صدرنشینان قرار داد و او در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیم نفت، پیش‌بینی‌اش از آقای گلی و مسائل مختلف صحبت کرد که آن را در زیر می‌خوانید:


با گلزنی‌ات در دیدار مقابل استقلال‌خوزستان به صدرگلزنان لیگ رسیده‌ای و فکر می‌کنی فصل را با آقای گلی به پایان برسانی؟


از اینکه در جمع آقای گل‌ها قرار گرفتم خوشحالم اما در حال حاضر تا پایان رقابت‌های لیگ و آقای گلی خیلی زمان مانده و من هم مطمئنا برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد.


البته یک بار پیش از این در لیگ دسته اول آقای گل شدی و فکر می‌کنی این موضوع تداوم داشته باشد؟


کار نشد ندارد، ان‎شاءالله آقای گلی‌ام در لیگ یک را دوباره در لیگ‌برتر تکرار کنم.


با محرومیت مهدی طارمی راه برای آقای گلی مهاجمان لیگ‌برتر باز شده است و فکر می‌کنی چه کسی می‌تواند به این رتبه دست پیدا کند. باتوجه به آنکه تو و محمد قاضی در حال حاضر صدرنشین گلزنان هستی.


چه کسی تضمین کرده که امسال مهدی طارمی اگر می‌بود آقای گل می شد؟ اصلا چه کسی را می‌توان از الان آقای گل لیگ‌برتر دانست؟! اگرچه من بابت محرومیت مهدی طارمی ناراحت هستم و دوری چند هفته‌ای برای یک بازیکن سخت است حالا چه برسد به اینکه چند ماهی را مجبور است نباشد. بازیکن مصدومیت دو هفته‌ای را نمی‌تواند تحمل کند چه برسد به اینکه سالم باشد و ببیند نمی‌تواند کار کند. از اینکه با محمد قاضی در تقابل هستم احساس خوبی دارم و ایشان سال گذشته همبازی من بودند و برای پیشرفتش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این روند را هر دو بتوانیم ادامه بدهیم.

 

1211882


با حضور مالک جدید آیا نفت در حال حاضر به شرایط نرمال رسیده است؟


نه؛ با وجود آنکه مالک تیم نفت مشخص شده و باید اوضاع بهتر از این باشد اما هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که شرایطمان نرمال است. مطمئنا تغییر و تحولات همیشه زمان‌بر است و باید برای آنکه به یک وضعیت ثابت برسیم صبوری کنیم، اگرچه سخت است ولی ما خوب صبوری را یاد گرفته‌ایم.


با رفتن علی کریمی و آمدن حمید درخشان تیم در نتیجه‌گیری بهتر شده و آیا فکر نمی‌کنی اگر از ابتدا آقای درخشان می‌ماند این روند ادامه‌‌دار می‌شد؟


این بحث فنی است و مدیریت خودشان اینطور صلاح دانست و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.


به نظر تو نفت با وجود آنکه به نسبت سایر رقبا دیرتر آماده شده نتایج خوبی کسب کرده است؟


باوجود وضعیتی که نفت با آن روبه‌رو است فکر می‌کنم نتایج خوبی را کسب کردیم و از تک‌تک بچه‌ها بابت تلاش و همیت‌شان تشکر می‌کنم چون آنها از جان و دل مایه می‌گذارند.


نظرت را درباره مصاف با پرسپولیس آن هم با تجربه‌ای که در سوپرجام و لیگ دارید بگو. آیا می‌توانید از سد سرخ‌ها گذر کنید؟


بردن پرسپولیس آن هم با وجود مصاف در آزادی با آن همه هوادار جای سوال دارد و تلاش مضاعف می‌طلبد اما کار نشد ندارد و فقط باید توان و قدرتمان را برای این بازی بیشتر کنیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم و از نام نفت دفاع کنیم.


توقع‌ات از مسئولین و راهکار پیشنهادی‌ات برای بهبود اوضاع چیست؟


کسی نیست که بخواهم حرفی بزنم و گوش بدهد پس بهتر این است که هیچ صحبتی نکنم و توقعاتم را بیان نکنم.


صحبت از واگذاری حق آسیایی نفت است آیا به نظرت چنین صحبت‌هایی درست و منطقی است؟


این صحبت‌‌ها درباره واگذاری حق آسیایی نفت به تیم‌های دیگر درست نیست و ما یکسال زحمت کشیدیم تا این تیم را قهرمان کنیم، مطمئنا لیاقتش را داشتیم که با نداری و بدبختی توانستیم این مقام را کسب کنیم. فکر نمی‌کنم این کار که بخواهند حق آسیایی بودن ما را به تیم دیگری بدهند درست باشد و امیدوارم که مسئولین نفت فکری برای موضوع کنند تا همین نفت بتواند در آسیا حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها