کد خبر : 1468280 | 26 مهر 1396 ساعت 14:10 | 142K بازدید | 1 دیدگاه

تردیدهایی که بیشتر می شوند

دو مورد نگران کننده رئال در فصل جدید

رئال مادرید در فصل جاری 14 بازی برگزار کرده و به نظر می رسد که زیدان خیلی زود به یک بن بست خطرناک رسیده است.

دو مورد نگران کننده رئال در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، با احتساب سه بازی رئال در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا به علاوه 8 بازی لالیگا و سه بازی لیگ قهرمانان، رئال مادرید 14 بازی تا به اینجا برگزار کرده و 29 گل نیز به ثمر رسانده است. در مقایسه با سال گذشته در چنین مقطعی و پس از 14 بازی، رئالی ها 14 گل کمتر به ثمر رسانده اند؛ به عبارتی متوسط یک گل کمتر در هر بازی.

 

 

1247791

 

 

آمار نگران کننده تر برای رئال در تعداد گل هایی است که با ضربه سر به ثمر رسیده اند. هیچکدام از 29 گل رئال تاکنون با ضربه سر نبوده و این به شدت قابل توجه است. رئال فصل گذشته 40 گل با ضربات سر به ثمر رساند و یکی از خطرناک ترین تیم ها روی ضربات ایستگاهی بود؛ ولی این نقطه قوت رئال در فصل جاری کاملا از بین رفته است. شب گذشته برابر تاتنهام نزدیک بود بنزما با ضربه سر گلزنی کند که با واکنش باورنکردنی لوریس به نتیجه نرسید. یک ضربه سر رونالدو هم به تیر برخورد کرد.

 

 

1247806

 

 

در این 14 بازی 368 سانتر روی دروازه حریفان ارسال شده؛ ولی هیچکدام ثمری نداشته اند. 93 سانتر خوب و 120 کرنر هم برای اینکه بازیکنی از رئال با ضربه سر گل بزند، کفایت نکرده است. عجیب اینکه  تا به اینجا رئالی ها به اندازه یک سوم فصل گذشته سانتر کرده اند!

 

شب گذشته برابر تاتنهام شاهد مورد عجیب دیگری هم در رئال بودیم. زیدان تا دقیقه 85 تنها یک تعویض انجام داده بود و آن هم به خروج بنزما و ورود آسنسیو بر می گشت. زیزو در دقایق پایانی لوکاس را هم وارد زمین کرد؛ ولی او کمترین تاثیر را در جریان بازی گذاشت. نه آسنسیویی که در پست غیرتخصصی به میدان رفته بود، درخشید و نه لوکاس که دقایق اندکی به او بازی رسیده بود.

در واقع رئالی که سال گذشته بازی های زیادی را به لطف بازیکنان ذخیره ی بسیار خوبش پیروز می شد، شب گذشته از همین ناحیه ضربه خورد و به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

 

1203928

 

 

زیزو فصل گذشته در چنین مقطعی موراتا را به جای بنزما وارد زمین می کرد و به جای ایسکو هم معمولا این خامس بود که وارد میدان می شد و به ندرت شاهد بودیم که او از سه تعویض خود استفاده نکند (خامس به بایرن قرض داده شد و موراتا هم راهی چلسی شد).

 

مشکل کار رئال در فصل جاری کجاست؟ آیا نمی توان نبود خامس (متخصص ارسال های دقیق) و موراتا (متخصص زدن ضربات سر) را در از بین رفتن یکی از نقاط قوت این تیم موثر دانست؟

آیا زیدان خیلی زود به اشتباه خود در فصل نقل و انتقالات پی نبرده است؟

 

 

 

 

دیدگاه‌ها