کد خبر : 1468286 | 26 مهر 1396 ساعت 14:18 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

از رفتاری که با جباری شد ناراحتم

عنایتی: به خاطر تیم شهرم نمی‌توانستم نه بگویم

مربی جدید سیاه جامگان به خاطر تیم شهرش حاضر شد هدایت این تیم را قبول کند.

عنایتی: به خاطر تیم شهرم نمی‌توانستم نه بگویم

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: راستش را بخواهید من قصد مربیگری نداشتم و فعلا می خواستم به کلاس بروم و حتی چند کشور هم هماهنگ کرده بودم. اما به خاطر قولی که به علیرضا مرزبان داده بودم و البته برای کمک به تیم شهرم تصمیم گرفتم این پست را قبول کنم.


او ادامه داد: من در سالی که در سیاه جامگان بودم خیلی تلاش کردم سهمیه مشهد حفظ شود و با گونه و بینی شکسته برای این تیم بازی کردم. وقتی پیشنهاد سیاه جامگان رسید گفتم باید به این تیم کمک کنم چون کجا می تواند بهتر از تیم شهرم باشد؟


مربی سیاه جامگان در مورد جدایی اکبر میثاقیان گفت: واقعا میثاقیان خیلی برای این تیم زحمت کشید و شما خودتان می دانید من بی دلیل حرفی نمی زنم. به هرحال مربیگری است و ممکن است خود ما را هم 2 هفته دیگر نخواهند. بعضی از مربی ها در یک تیم به بن بست می خورند و این ها اصول حرفه ای فوتبال است.


عنایتی درباره شرایط سیاه جامگان می گوید: در 3 روز نمی شود کاری کرد و ما تلاش کردیم تیم را از نظر روحی و روانی بالا بیاوریم. تیم از نظر شرایط تمرینی خوب است ولی بازی با تمرین زمین تا آسمان فرق دارد. ما در بازی با صنعت نفت محمد پناهی را در اختیار نداریم و کیوان امرایی هم برادرش را از دست داده است که من به او تسلیت می گویم. با این حال تلاش می کنیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.


او  در پایان در مورد رفتار باشگاه استقلال با جباری گفت: به هرحال من فکر می کنم اگر یک بازیکن از نظر شرایط بدنی افت می کند و او را نمی خواهیم، می توانیم خیلی راحت و با احترام عذرش را بخواهیم و بدرفتاری که با مجتبی شد خوب نبود. البته احترام هم باید متقابل باشد.

دیدگاه‌ها