کد خبر : 1468548 | 27 مهر 1396 ساعت 17:41 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تا رسیدن روزهای خوب حمایتمان می کنند

ایرانپوریان: گروسیان باید درس بگیرد

محمد ایرانپوریان کاپیتان تراکتورسازی مثل دیگر بازیکنان باتجربه تراکتور از جوانی بیش از حد در تیم امسال گله دارد.

ایرانپوریان: گروسیان باید درس بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه شهرقدس، ایرانپوریان که عقیده داشت تراکتور باید این بازی را به سود خود تمام کند، به خبرنگاران گفت: باید این بازی را می بردیم و نمی شود این موقعیت ها را اینطور هدر داد. مطمئنا تیم های جوانی مثل ما باید گل بزنند که اگر گل نزنید هرچقدر از بازی بگذرد تیم دچار مشکل می شود. این قانونی که نزنی گل می خوری در این بازی برای ما اتفاق افتاد.


او با اشاره به محرومیت مهدی کیانی گفت: تیم ما خیلی جوان است و تنها یکی، دو نفر از تیم پارسال برای تراکتور به میدان می روند. شرایط واقعا سخت است و مهره هایی هم که داریم اکثر مصدوم هستند و در ادامه اتفاقی که برای مهدی کیانی بازیکنی که می توانست برای ما امروز تاثیرگذار باشد محروم شد و متاسفانه شرایط تراکتور در ادامه سخت تر شد. البته مطمئنا همه ما یک روز جوان بودیم و یک روزی این اشتباهات تلخ را تجربه کردیم. جوانان نباید به امروز فکر کنند، امروز گذشت و باید از الان تمرکزشان را برای بازی بعد بگذارند که انشاالله بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و شرایط را بهتر کنیم. 


ایرانپوریان خطاب به هواداران تراکتورسازی هم گفت: از هواداران تراکتور تشکر می کنم که به تهران آمدند تا تیم محبوبشان را تشویق کنند ولی آنها خوب می دانند که شرایط تراکتور امسال چقدر سخت شده و تا رسیدن به روزهای خوبمان مطمئنا صبوری خواهند کرد. مطمئنا نیم فصل بازیکنان جدید جذب خواهد شد و تیم متحول می شود و جوان ها تا آن موقع هم باتجربه تر می شوند و مطمئنا شرایط اینطور نخواهد ماند. 


آخرین صحبت ایرانپوریان هم درباره دروازه بان تیم فرزین گروسیان بود که امروز گل بدی خورد. ایرانپوریان گفت: من به گروسیان گفتم که من هم جوان بودم و زمانی که به فوتبال آمدم از این اشتباهات داشته ام فقط باید از این اشتباه درس بگیرد.

دیدگاه‌ها