کد خبر : 1468573 | 27 مهر 1396 ساعت 18:37 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

4 اتوبوس هوادار به اصفهان آورده ایم

پاشایی: پارس یک تیم نوپاست توقع‌تان را محدود کنید

دستیار سرمربی پارس جنوبی قبل از بازی ذوب آهن ابراز امیدواری کرد با وجود مصدومیت دو بازیکن کلیدی نتیجه خوبی در انتظار تیمش باشد.

پاشایی: پارس یک تیم نوپاست توقع‌تان را محدود کنید

به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس خبری در اصفهان، حسین پاشایی مربی تیم پارس جنوبی در کنفرانس پیش از بازی با ذوب آهن اظهارداشت: فردا یک بازی خیلی خوب و با کیفیتی در پیش داریم دو تیم جز تیم های قوی لیگ برتر هستند و تیم پارس جنوبی از همان اول فصل نشان داده یک تیم باکیفیت و قوی است که تا کنون در لیگ خوب نتیجه گرفته است.


وی افزود:تیم ذوب آهن تیمی است که می توان به خاطر مدیریت و مربی و بازیکنان و مجموعه خوب اش اسم باشگاه را به آن داد و با وجود بازیکنان با کیفیت این تیم به نظرم بازی خوب و جذابی را فردا پیش رو خواهیم داشت.


مربی تیم پارس جنوبی  با اشاره به وجود بازیکن محروم در تیم اش عنوان داشت : خوشبختانه بازیکن محروم نداریم ولی متاسفانه برخی از بازیکنان تاثیر گذارمان مصدوم بودند که برخی از آن ها به بازی فردا نمی رسند.


پاشایی ادامه داد:حامد نور محمدی و علی دشتی قطعا به بازی فردا نمی رسند ولی دو سه مصدوم داریم که همراه با تیم آمده اند و باید ببینم پزشک در مورد حضور آن ها چه اظهار نظری می کند.


وی با اشاره به قدرت خط دفاعی پارس جنوبی در لیگ برتر در مقابل مهاجمان ذوب آهن خاطرنشان کرد: تیم ما در طول هفته روی نقاط قوت تیم ذوب آهن کار کرد و می دانیم یک تیم خیلی خوب و بازیکنان با کیفیتی دارند ولی ساختار دفاعی ما یک ساختار بسیار قوی هست و خداراشکر از لحاظ هجومی هم یک تیم با کیفیت هستیم.


مربی تیم پارس جنوبی گفت:هدفمان این است که حالا حالا نبازیم و خیلی تلاش می کنیم و بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم هدفمان قهرمانی نیست ولی برای کسب عناوین بهتر و بهترین نتیجه و بهترین رتبه هستیم که اگر این رتبه به قهرمانی ما ختم شود  برای ما خیلی ایده آل است.


پاشایی با اشاره به جایگاه پارس جنوبی در پایان فصل یادآور شد: ما برای کسب بهترین جایگاه تمرین می کنیم و تیمی بودیم که اول فصل کسی به ما امیدی نداشت ولی با نتایجی که بدست آوردیم نشان دادیم می توانیم مدعی باشیم و این را بدانیم که ما یک تیم نوپا هستیم و نباید توقعات بی جا از این تیم داشته باشیم.


وی در خصوص آوردن هوادار همراه تیمشان گفت: 4 اتوبوس از هواداران پرشور همراه تیم ما آمده اند و امیدوارم بتوانیم شرمنده هوادارانمان در بازی فردا نشویم.


به گزارش ورزش 3 تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی به دلیل مراسم یادبود پدرشان به کنفرانس خبری پیش از این بازی نرسید.

دیدگاه‌ها