کد خبر : 1468786 | 28 مهر 1396 ساعت 19:00 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: هادرسفیلد از بازی مقابل ما خوشحال است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد دیدار فردا عصر تیمش برابر هادرسفیلد صحبت کرد.

مورینیو: هادرسفیلد از بازی مقابل ما خوشحال است!


به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ برای کاهش فاصله 2 امتیازی با سیتی چاره ای جز پیروزی در این دیدار خارج از خانه ندارند.

 

دیدار برابر هادرسفیلد: "تماشاگران حریف از اینکه یک تیم بزرگ در شهر و استادیوم آنها به میدان خواهد رفت بسیار خوشحال خواهند بود و این موضوع می تواند برای آنها ایجاد انگیزه کند و من از این موضوع خبر دارم؛ اما ما نیز در آمادگی به سر می بریم.

 

 

1248124

 

 

همه از شرایط لیگ برتر و بازی برابر تیم هایی که به تازگی به این مسابقات صعود کرده اند، خبر دارند. تمام تیم های حاضر در لیگ برتر قدرتمند هستند و هر تیمی این قدرت را دارد که هر حریفی را در این بازی ها شکست دهد."

 

شرایط پوگبا و زلاتان: "پل پوگبا برای بازی فردا در ترکیب یونایتد حاضر نخواهد بود و من نمی دانم او چه زمانی قرار است به جمع بازیکنان بازگردد.

 

زلاتان اینجاست و تحت نظر ما در حال تمرین کردن است. زلاتان به همان شکلی که از او انتظار داریم یعنی با تلاش فراوان تمرین می کند؛ اما قرار نیست او هفته بعد یا چند هفته بعد در ترکیب یونایتد قرار بگیرد.

 

 

1236340

 

 

آیا زلاتان در سال 2017 برای یونایتد بازی می کند؟ از نظر من بله، اما این تنها یک احساس شخصی است."

 

شرایط بازار زمستانی: "من در حال حاضر هیچ علاقه ای به صحبت درباره احتمال خرید بازیکنان جدید و فعالیت در ماه ژانویه ندارم، زیرا ما در ماه اکتبر هستیم و بازی های ماه نوامبر و دسامبر باقی مانده است، پس دلیلی نمی بینم در مورد زمستان صحبت کنم."

دیدگاه‌ها