کد خبر : 1469051 | 29 مهر 1396 ساعت 19:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: از کادرفنی بپرسید چرا بازی نکردم

مدافع نیمکت نشین نفتی ها در رابطه با عدم حضور در ترکیب ثابت این تیم می گوید: وظیفه من بازی کردن است اما اینکه چرا نتوانستم بازی کنم را باید از آقایان درخشان و خورشیدی بپرسید.

نصرتی: از کادرفنی بپرسید چرا بازی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی پس از پایان بازی تیم های پرسپولیس و نفت تهران در برابر خبرنگاران به سوال های آنها پاسخ داد. وی در رابطه با بازی گفت: به پرسپولیس تبریک می گویم. بازی بدی نبود اما بازی بسیار خوبی هم شاهد نبودیم تنها می توان گفت پربرخورد بود و دو سه مصدوم روی دست تیم ما ماند. در کل فکر می کنم موقعیت های پرسپولیس بهتر بود و آنها توانستند استفاده کنند. به آنها تبریک می گویم.


او در رابطه با وقت کشی نفتی ها در این دیدار گفت: راجع به این مسئله چیزی نمی توانم بگویم. من یک بازیکنم و مسئولیتم در زمین است. راجع به نتیجه و وقت تلف کردن از من نپرسید چرا که به من مربوط نمی شود و باید از کادر فنی تیم در رابطه با این مسائل سوال بپرسید.


مدافع سابق پرسپولیسی ها در رابطه با عدم حضور خود در ترکیب اصلی گفت: من نمی دانم چرا در ترکیب نبودم و در این باره باید از آقایان درخشان و خورشیدی بپرسید که چرا در ترکیب نبودم.
نصرتی درباره عدم نتیجه گیری تیمش گفت: تیم ما حواشی زیادی دارد اما امیدوارم ختم به خیر شود. انسان به امید زنده است و ما هم به امید زنده ایم.

دیدگاه‌ها