کد خبر : 1469133 | 30 مهر 1396 ساعت 09:45 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

هاینکس: امیدوارم مصدومیت مولر جدی نباشد

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل هامبورگ، اظهار امیدواری کرد که مصدومیت توماس مولر جدی نباشد.

هاینکس: امیدوارم مصدومیت مولر جدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، مولر در این دیدار در نیمه دوم به جای خامس رودریگز به میدان رفت اما خیلی زود جای خود را به تیاگو آلکانتارا داد. بایرن در نهایت این دیدار را با گل کورنتین تولیسو که روی پاس مولر به ثمر رسید، برد.

هاینکس در پاسخ به سوالی در مورد تعویض دوباره مولر گفت:" او دچار گرفتگی عضلانی شد. امیدوارم فقط همین باشد. باید تا معاینات بیشتر منتظر باشیم."

 

 

1245872

 

 

سرمربی باتجربه بایرن همچنین تایید کرد که هامبورگ در نیمه اول تیمش را به زحمت انداخت اما با اخراج گیدئون جونگ در نیمه دوم، شرایط برای بایرن راحت تر شد.

" هامبورگ بسیار باانگیزه بود. آنها از نظر قدرت جنگندگی فوق العاده بودند. ما در نیمه اول دچار مشکل شدیم. ما به اندازه ای که می خواستیم، ضرباهنگ بالایی نداشتیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و ما 4 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم.

این بازی مهمی برای ما بود. می دانستیم که دورتموند مقابل فرانکفورت مساوی کرده است. ما نتوانستیم همه آنچه می خواهیم را در زمین اجرا کنیم. در نهایت بازی بسیار سختی بود."

دیدگاه‌ها