کد خبر : 1469172 | 30 مهر 1396 ساعت 12:40 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

فیروز کریمی در رختکن ماشین سازی

کادرفنی تیم فوتبال گسترش فولاد دیدار ماشین سازی و اکسین البرز را از نزدیک مشاهده کردند.

فیروز کریمی در رختکن ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و اکسین البرز در هفته دهم رقابتهای لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ٢ بر ٢ خاتمه یافت.

 

پیش از بازی فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد وارد رختکن ماشین سازی شد و گفته می شود نکاتی را به کادرفنی و بازیکنان متذکر شده است. اینکه این حرکت برای باشگاهی که مالک آن یک نفر است عجیب نیست اما از طرفی گسترش فولاد روز جمعه باید به مصاف اکسینی برود که فصل پیش فیروز کریمی هدایت آن را برعهده داشته و از آن تیم اخراج شده است، عجیب بود.


مصاف شاگرد و استاد بین فیروز کریمی و علی لطیفی و تقابل با تیم قبل کریمی در روز جمعه در مرحله یک هشتم حذفی به نظر خیلی جالب خواهد بود. البته لطیفی در این بازی محروم خواهد بود و از روی سکوها باید تیمش را هدایت کند. اکسین در روزهایی که لطیفی را روی نیمکت داشته نتایج درخشانی گرفته است.


این تیم روز گذشته بازی سراسر تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و حتی 3 بار تیرک دروازه ماشین سازی را به لرزه دراورد اما در وقت های تلف شده نیمه نخست روی اشتباه عجیب گلر خود گل را دریافت کرد و با صحبتهایی که بین دو نیمه انجام شد به خوبی به بازی بازگشت. در ادامه اکسینی ها یک پنالتی را تقدیم میزبان کردند اما باز هم تاکتیک های لطیفی جوان جواب داد و با بازی تهاجمی و فشار زیاد چندین فرصت صدرصد گلزنی به دست آوردند تا اینکه یکی از این فرصت ها در دقیقه ٩٣ جواب داد و برای دومین بار به بازی بازگشتند.

دیدگاه‌ها