کد خبر : 1469181 | 30 مهر 1396 ساعت 12:46 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

با دو گل ناسالم به پرسپولیس باختیم

بیگ زاده: بزرگترین اشتباهم جدایی از استقلال بود

مدافع نفتی ها می گوید برابر پرسپولیس از پیش باخته نبودیم و به امید برتری پا به میدان گذاشتیم اما حریف با دو گل ناسالم توانست به برتری برسد.

بیگ زاده: بزرگترین اشتباهم جدایی از استقلال بود

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم نفت تهران بود که در دیدار روز گذشته برابر پرسپولیس به میدان رفت. او که از ابتدای لیگ هفدهم دو بار به تیم نفت پیوست در رابطه با دیدار جام حذفی گفت: بازی سختی بود و ما می دانستیم با چه تیمی قرار است بازی کنیم و به همین دلیل با تدابیر کادر فنی برای باختن به میدان نرفته بودیم. هرچند می دانستیم پرسپولیس حریف سختی است اما از پیش باخته نبودیم و به امید برتری مقابل این تیم پا به میدان گذاشتیم اما با دریافت دو گلی که هیچکدام از آنها سالم نبودند بازی را به حریف واگذار کردیم.

 

او درباره جدایی از نفت و سپس پیوستن دوباره به این تیم گفت: به هرحال به درخواست آقای درخشان من به این تیم آمدم اما وقتی آقای کریمی آمدند من را نخواستند اما من قرارداد داشتم و بالاخره پس از حضور دوباره کادرفنی فعلی، یک بار دیگر به این تیم بازگشتم.

 

مدافع سابق تیم ملی در رابطه با شرایط تیم نفت گفت: همه ما امیدواریم اوضاع نفت روبراه شود تا استرس کمتری به تیم وارد شود. تغییر و تحولات زیادی در این تیم اتفاق افتاد و هر روز یک خبر جدید می شنویم. به همین دلیل بازیکنان اصلا تمرکز ندارند. لیگ از اینجا به بعد سخت تر می شود و بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز آغاز می شود امیدواریم هرچه سریعتر اوضاع باشگاه عادی شود تا بتوانیم با تمام تمرکز بازی های خود را به انجام برسانیم.

 

او در رابطه دریافتی خود از تیم نفت گفت: با درصدی که اخیرا به بازیکنان دادند می توان گفت کل تیم 20 درصد دریافتی دارند البته من با بقیه فرق دارم چرا که تاکنون تنها 10 درصد دریافتی داشتم.

 

بیگ زاده جدایی از استقلال را بزرگترین اشتباه فوتبالی خود می داند. او در این باره گفت: جدایی از استقلال بزرگترین اشتباه فوتبالی من بود. آن سال آقای مظلومی خواهان ادامه همکاری بود و من هم باید می ماندم و به تیم کمک می کردم اما به دلایلی شرایط ماندنم جور نبود و از استقلال جدا شدم. اگر در این تیم می ماندم می توانستم تا الان به فوتبالم ادامه دهم و در نهایت در همان استقلال هم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

 

او در رابطه با جدایی خود ادامه داد: به گواه نظر اغلب کارشناسان پس از جدایی من از استقلال دفاع چپ به ثبات کامل نرسید. نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما من با استقلال دو، سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آوردم و در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گرفتم. ضمن اینکه در تیم ملی هم حضور داشتم. فکر نمی کنم پس از جدایی من بازیکنی در دفاع چپ استقلال حضور مستمر داشته باشد.

 

او درباره حضور در تیم هایی مانند تراکتورسازی و ذوب آهن ادامه داد: این تیم ها نیز از تیم های بزرگ فوتبال ایران هستند اما بازیکنی مانند من وقتی از استقلال جدا می شود به سختی می تواند در این تیم ها بازی کند.

 

دیدگاه‌ها