کد خبر : 1469199 | 30 مهر 1396 ساعت 13:38 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

33 بازی نباخته بودیم؛

ربیعی: ما مدعی اول صعود هستیم

سرمربی تیم بادران می گوید که با توجه به فراهم نبودن زیرساخت های لازم در لیگ یک کشور ممکن است تغییراتی در سبک بازی تیمش ایجاد کند.

ربیعی: ما مدعی اول صعود هستیم

محمد ربیعی سرمربی تیم بادران که در 2 هفته گذشته تیمش از روند خوبی که داشت، فاصله گرفته و دو باخت را در مقابل برق شیراز و شهرداری ماهشهر تجربه کرد، در خصوص این نتایج به "ورزش سه" می گوید: در این سه فصلی که من در مقاطع مختلف در تیم بادران بودم، تا حالا شکست خانگی نداشتیم و دیروز برای اولین بار این اتفاق رخ داد. در مقابل برق شیراز هم تقریبا بعد از 23 بازی رسمی باختیم. فکر می کنم آخرین باخت ما به هفته 22 فصل گذشته در کرمان مقابل مس باز می گردد و از آن زمان تاکنون در 32 یا 33 بازی باختی نداشتیم.


سرمربی جوان تیم بادران در خصوص اینکه آیا مشکلی خاصی در این تیم به وجود آمده که باعث کسب 2 شکست پیاپی شده، عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد. ما از ابتدا فوتبال با کیفیتی ارائه دادیم که تمجید رسانه ها را نیز در پی داشت. اما به هر حال پیش می آید که اینطوری هم بشود؛ ضمن اینکه مقابل گل گهر و برق شیراز دروزاه بان های حریف بهترین بازیکنان میدان شدند و تیم ها مقابل ما بسته بازی می کنند.


ربیعی با اشاره به سبک بازی مالکانه بادران اظهار داشت: در مقابل شهرداری ماهشهر ما عطش زیادی برای گلزنی داشتیم و به همین دلیل باز (wide) بازی کردیم، هر چند می دانستیم ماهشهر با 9 نفر دفاع می کند. زمانی که سوار بازی بودیم یک توپ گیری (Interception) شد و در ضد حمله غافلگیر شدیم و مهاجم آنها هم خیلی سرعتی و خوب به توپ ضربه زد. بعد از این گل به تیم شوک منفی وارد شد؛ خیلی موقعیت ایجاد کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. 


سرمربی تیم بادران در ادامه با ابراز ناراحتی از عملکرد بازیکنانش که بعد از دریافت گل نظم تیمی را رعایت نکردند، بیان کرد: شاید اگر قبل از اینکه تیم ماهشهر به گل برسد، گل می زدیم اصلا این مشکلات رخ نمی داد، اما طوری شد که الان از بچه ها ناراحتم، چون نظم بازی ما از بین رفت و این مسئله بسیار مهمی برای من است. گل زدیم اما خیلی دیر بود. قطعا در این موارد سخت گیرانه تر از قبل عمل می کنیم. اگر 3 – 0 هم عقب بیافتید، نباید نظم تیمی به هم بخورد. از بچه ها به این دلیل گلایه دارم که احساسشان بر منطقشان غلبه کرد. در باقی موارد زحمت می کشند و حس دوطرفه خیلی خوبی هم بین ما برقرار است. سعی می کنیم این حس را تقویت کنیم تا یک مقدار بار روی تیم ما کمتر شود تا بچه ها با بار روانی کمتری وارد مسابقات شوند و این بار کمتر نتایج مطلوب را برای ما به بار خواهد آورد.


ربیعی ادامه می دهد: دوران نزولی برای همه تیم ها رخ می دهد ولی سعی می کنیم با تفحص و بررسی دقیق از این دوره گذر کنیم و مطمئن هستیم که بر می گردیم و هنوز هم مدعی اول صعود هستیم و باقی خواهیم ماند.


سرمربی تیم بادران در پاسخ به این سوال که معمولا امتیازات زیادی در لیگ یک به دلیل بازی فیزیکی مسابقات از دست می رود، توضیح داد: لیگ امسال لیگ پر تلاطمی است و  ما هم خیلی علاقه داریم که فوتبال بازی کنیم. این موضوع از لحاظ فنی در چنین لیگی که زمین ها و امکانات مناسبی هم وجود ندارد، شما را از لحاظ فنی وارد تلاطم می کند. مثلا در شیراز با تمام احترامی که برای تیم برق شیراز قائل هستیم چمن مسابقه اصلا مناسب نبود. با این شرایط نیازمند این هستیم تا تغییراتی در ریتم بازی‌امان ایجاد کنیم. ما چه در بازی های خارج از خانه و چه بازی های خانگی دنبال بازی غالب هستیم؛ مقابل گل گهر سیرجان و برق شیراز ما سه برابر حریف صاحب توپ و میدان بودیم ولی بازی را باختیم و نیاز است که بررسی دقیق تری روی این موضوع داشته باشیم.

دیدگاه‌ها