کد خبر : 1469227 | 30 مهر 1396 ساعت 18:24 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی موناکو:

اعتماد به نفس در فوتبال خریدنی نیست

سرمربی موناکو تاکید کرد که تنها راه بازگشت اعتماد به نفس به تیمش کسب پیروزی‌های پیاپی است.

اعتماد به نفس در فوتبال خریدنی نیست

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، موناکو در هفته دهم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از کان پذیرایی کرد و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

 

 

1248899

 

 

ژاردیم، سرمربی پرتغالی موناکو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:« پیروزی هدف ما در هر بازی است. پیروز شدن تنها راهی است که باعث می‌شود  بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کنند. اعتماد به نفس را نمی‌توان  از سوپر مارکت خرید.

 در دیدار برابر بشیکتاش در لیگ قهرمانان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ اما حریف بهتر از فرصت‌های خود استفاده کرد. باید به روند پیروزی‌های پیاپی خود برگردیم و بیش‌تر از این امتیاز از دست ندهیم.

 در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و چهار فرصت گلزنی خلق کردیم؛ اما بد شانس بودیم و تنها یک گل به ثمر رساندیم. در پایان با دو گل بازی را به سود خود تمام کردیم و شایسته این پیروزی بودیم.»

 

موناکو مدافع عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم با وجود یک بازی بیش‌تر از پاری ‌سن‌ ژرمن با سه امتیاز کمتر در رده دوم جای دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرده  است؛ این‌ در حالی است که  فصل قبل تا نیمه نهایی پیش رفت.

دیدگاه‌ها