کد خبر : 1469268 | 30 مهر 1396 ساعت 17:33 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ما باید شأن خود را رعایت کنند 

کاشانی: به جای محرومیت بازیکنان را نصیحت کنید

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید که نباید به خاطر یک رفتار شخصی، بازیکنان 2 تیم پرسپولیس و استقلال را محروم کرد.

کاشانی: به جای محرومیت بازیکنان را نصیحت کنید

به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی درباره محرومیت بازیکنان پرسپولیس گفت: این بازیکنان جوان هستند، حالا چهار جوان دور هم می نشینند و رفتاری می کنند که از لحاظ سلامت ورزشی یا بازخورد اجتماعی رویه منفی دارد  و ما هم البته آن را تایید  نمی کنیم اما به خاطر این رفتار نباید آن ها را محروم کرد. در کجای تاریخ ورزش ما محروم کردن بازیکن باعث سلامت و تغییرمثبت در رفتار آنها شده است؟ این بچه ها فرزندان ما هستند و نباید رفتار شخصی در حریم خصوص  آنها که البته تاکید می کنم مورد تایید ما نیست، باعث محروم کردن آنها می شود.


کاشانی در ادامه کار به نصیحت این جوانان پرداخته و می گوید: این بچه ها الگوی جامعه هستند. جامعه در رفتار این افراد حساس است و هر حرکتی موجب ایجاد بازخورد منفی در جمعه می شود. به این بچه ها می گویم از حریم شخصی خودشان حفاظت کنند و نگذارند دیگران با نوع برخورد خود عنادورزی کنند. ضمن این که تاکید می کنم که بچه ها باید شئون اخلاقی جامعه، شأن خود و شأن تیم های خود یعنی استقلال و پرسپولیس که بیشتر زیر ذره بین هستند را رعایت کنند.


رئیس هیئت مدیره و کاپیتان سابق پرسپولیس تاکید می کند: بازیکن باید در حریم رفتار شخصی خودش تلاش کند، آنها باید مواظب رفتارشان باشند، در دوران ما بازیکنان حتی در نوع پوشش خود و در رفتار با بزرگتر ها حواسشان جمع بود، یک بار آقای دهداری مرحوم، اصلی را از تیم بیرون گذاشت و به من که مدافع بودم گفت تو امروز گلر باش، من گفتم "من؟" و ایشان رفتار من را اعتراض و بی احترامی تشخیص داد و شش ماه با من قهر بود!


کاشانی سپس روی خود را در صحبت به سمت مدیران مربوطه در فدراسیون برگردانده و گفت: از دوستان کمیته اخلاق  می خواهم رفتارشان بیشتر ارشادی باشد. اسم آن کمیته ، کمیته اخلاق است و به نظر من اخلاق مدارتر تر در این ماجرا این است که بازیکن ارشاد و نصیحت شود، به نظر شما، محروم کردن یک بازیکن به خاطر یک عکس اخلاقی تر است یا نصیحت کردن؟

دیدگاه‌ها