کد خبر : 1469281 | 30 مهر 1396 ساعت 17:59 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی تماشاگرپسند مقابل تراکتورسازی می‌رویم

فجر سپاسی به جم می‌رود؟

مدیرعامل فجر سپاسی شیراز گفت: چنانچه زمین پارس به این زودی‌ها حاضر نشود، بازی‌های فجر را با هماهنگی با سازمان لیگ به زمین جم انتقال خواهیم داد.

فجر سپاسی به جم می‌رود؟ 

رسول فلاح در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما روز گذشته بازی خوبی برابر راه‌آهن از خود به نمایش گذاشت، در برابر راه‌آهنی که با وجود حضورش در انتهای جدول بسیار خوب برابر ما ظاهر شد و واقعا خوب بازی کرد. من در آخر بازی حتی به رختکن آن‌ها رفتم و گفتم که با این بازی با وجود تمام مشکلاتی که دارید، آینده متفاوتی پیش‌رو خواهید داشت.


وی افزود: ما در بازی راه‌آهن هم به واقع به سختی بازی را بردیم و باز هم زمین ناهموار حافظیه مانع از فوتبال ما شد و دیدید که تک گل ما هم از روی هوا به ثمر رسید. این موضوع واقعا تبدیل به معضلی برای تیم ما که به زمین برای اهداف خود احتیاج دارد، شده و به همین خاطر به شکلی جدی درصدد برطرف کردن آن هستیم.


مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز با تاکید بر اینکه برای دیدار با راه‌آهن به دنبال انتقال بازی به ورزشگاه جم بوده است، گفت: به واقع هنوز بازی در زمین پارس محقق نشده و ما در حال رسیدن به این نتیجه هستیم که باید زمین را عوض کنیم. من دنبال زمین جم هستم چراکه این زمین به ما نزدیک‌تر است و می‌توانید پیگیری ما را از هیات فوتبال جم و مسئولان فدراسیون هم جویا شوید که به دلیل پروسه زمانی برای بازی با راه‌آهن محقق نشد.


فلاح به بازی آینده تیمش برابر برق شیراز اشاره کرده و ادامه داد: من ابتدا به برق شیراز بابت نتایج خوبش تبریک می‌گویم. برای آنها الحمدالله ورزشگاه حافظیه خوب بوده و توانسته‌اند در این زمین نتیجه بگیرند. بازی آینده ما در لیگ با برق است که با توجه به میزبانی آنها به احتمال زیاد در همین حافظیه برگزار خواهد شد اما ما همچنان به دنبال تغییر زمین بازی خود هستیم.


وی در خصوص نتیجه خوب تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفی نیز خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار قابل و خوبی بود که سرمربی و مدیرعامل بزرگی دارد و نوع باشگاهداری‌اش در فوتبال ایران زبانزد است. شکر خدا بازیکنان ما در این بازی بسیار باانگیزه و خوب ظاهر شدند و توانستند با شکست ذوب‌آهن به مرحله بعد بیایند.


مدیرعامل فجرسپاسی که تیمش قهرمانی در جام حذفی را نیز در کارنامه دارد در خصوص بازی با تراکتورسازی تبریز نیز تاکید کرد: به شخصه برای تراکتورسازی به عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار ایران که هواداران بسیار پرشوری دارد احترام خاصی قائلم و امیدوارم تماشاگران حریف در خانه خود و تماشاگران ما از طریق گیرنده‌ها یک فوتبال زیبا را ببینند. فجر سپاسی هم تیم بزرگی است که در فوتبال جام حذفی پیشینه خوبی دارد و انشاالله برای انجام بازی قشنگ به تبریز می‌رود.


وی در خاتمه آینده تیمش را امیدوارکننده خواند و خاطرنشان کرد: به هر حال این تیم نزدیک به 18بازیکن متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در ترکیب خود دارد و تا این بازیکنان با هم هماهنگ شوند شاید زمان‌بر باشد اما اطمینان دارم که فجر تیم با پتانسیلی است و می‌تواند خواسته‌ها را برآورده کند.

دیدگاه‌ها