کد خبر : 1469353 | 01 آبان 1396 ساعت 09:34 | 232.4K بازدید | 0 دیدگاه

شوک بزرگ به اردوی آبی ها پیش از دربی 85

نورافکن بازی با پرسپولیس را از دست داد

ستاره دربی 84 نمی تواند در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس تیمش را همراهی کند.

نورافکن بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در دربی 84 اولین بار بازی با پرسپولیس را تجربه می کرد اما او در این بازی آنقدر خوب کار کرد که به پدیده و البته ستاره آن بازی تبدیل شد.


 امید نورافکن که امید زیادی داشت در بازی روز پنجشنبه بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود، در یکی از تمرین های این نیم مصدوم شد و بازی با نساجی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را از دست داد اما پیش بینی می شد این بازیکن بتواند در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس بازی کند که این اتفاق نخواهد افتاد.


امید نورافکن که در 2 فصل اخیر بازی های خوبی انجام داده است، با مصدومیت بدموقع روبرو شده است و با این حساب باید بازی با پرسپولیس از خانه تماشا کند.


البته قرار است کادرپزشکی استقلال فردا از پای مصدوم نوارفکن تست بگیرند تا تکلیف او برای بازی در دربی مشخص شود اما با توجه به اینکه او حدود دو هفته دور از تمرینات بوده است، حتی اگر فردا هم اجازه حضور در تمرینات را پیدا کند، با توجه به 2 روز فرصت باقی مانده تا بازی با پرسپولیس  جایی در ترکیب استقلال نخواهد داشت.


با این شرایط اگر شفر بخواهد برابر پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی کند، به احتمال فراوان امید ابراهیمی و فرشید باقری در این پست به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها