کد خبر : 1469598 | 02 آبان 1396 ساعت 11:00 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

10 سال برای تارتار بازی می کنیم

سینگ: دورتموند بودنمان اتفاقی نیست

مهاجم پارس جنوبی جم تیمش را تیم ترین تیم لیگ برتر می داند و تاکید می کند صدرنشینی آنها به هیچ عنوان شانسی نیست.

سینگ: دورتموند بودنمان اتفاقی نیست

به گزارش "ورزش سه" امید سینگ مهاجم پارس جنوبی جم که با 3 گل یکی از بهترین گلزنان تیمش در این فصل بوده در گفتگو با خبرنگار ما از کار کردن با مهدی تارتار، رکورد نباختن در 33 بازی و رویایی قهرمانی لیگ برتر گفت. مهاجم جوانی که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را با استقلال خوزستان در کارنامه اش دارد.


ناگهان پارس جنوبی جم


من سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارم و با استقلال خوزستان در یک ماراتن 30 هفته ای توانستیم قهرمان شویم. اما در همان زمان شرایط به گونه ای رقم خورد که دیگر نخواهم در استقلال بمانم. شما ببینید شرایط چقدر باید بد بوده باشد که کسی نخواهد در تیم قهرمان لیگ باقی بماند. من تا روز آخر هم امیدوار بودم شرایط مالی باشگاه سر و سامان بگیرد و بتوانم قراردادم را تمدید کنم اما 30 درصد قراردادم باقی مانده بود و بخش زیادی را بابت رضایت نامه فصل قبلش کم کرده بودند. منتظر ماندنم تا روزهای آخر باعث شد نتوانم در لیگ برتر تیم پیدا کنم و یا مشورت هایی که انجام دادم در نهایت ترجیح دادم با آقای تارتار در پارس جنوبی جم همکاری کنم. اصلا دلم نمی خواست از لیگ برتر خارج شوم ولی انگار قسمت بود به این تیم بیایم و حالا هم این شرایط عالی را تجربه کنم.


لیگ یک؛ نفس گیر و سخت


شرایط لیگ یک فوق العاده سخت و نفس گیر است. هم به لحاظ امکانات سخت افزاری و هم شرایط مالی اصلا خوب نیست. بازیکن آن طور که باید و شاید دیده نمی شود و مورد توجه قرار نمی گیرد. در حالیکه اصلا بین کیفیت بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک اختلاف فاحشی وجود ندارد. من سال قبل 5 گل زدم و 8 پاس گل دادم و فنی ترین بازیکن هم شدم اما واقعا چقدر مورد توجه قرار گرفتم. اما خدا را شکر توانستیم به معنای واقعی کلمه تیم باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم.


33 بازی بدون باخت


از نیم فصل دوم سال قبل در لیگ یک بود که فضای خاصی در تیم ما به وجود آمد و همه بچه ها تمام توان خود را گذاشتند تا هیچ دیداری را نبازند. هدف ما فقط برد در هربازی بود حتی اگر قرار باشد تا پای جان مبارزه کنیم. روحیه برد طلبی و یکدلی بچه ها و کادر فنی برای نباختن باعث شد روحیه تیمی مان عالی شود و در واقع پارس جم شخصیت یک تیم بزرگ را کسب کرد. الان هم می بینید که تنها صفر جدول لیگ برتر مقابل نام ماست و همه تیم ها برای برداشتن آن صفر و رقم زدن باخت ما تلاش می کنند. این یعنی پارس جم به تیم بزرگی تبدیل شده است.


تا 10 سال برای تارتار بازی می کنم


قطعا مهدی تارتار نقش اساسی در این موفقیت دارد. او مرد شریف، کاربلد و با ایمانی است. همیشه در برخورد با بازیکنان حد و حدودی را قائل می شود و  در عمل همیشه نشان داده که بازیکن برایش مهم نیست و تنها به موفقیت مجموعه فکر می کند. او به خوبی بازیکنان را احیاء کرد و روحیه حرفه ای گری را به آنها القاء نمود. آقای تارتار ترکیب سال قبل را حفظ کردند و با اضافه کردن چند بازیکن توانستند یک تیم یکدست را روانه مسابقات کنند. من به کار ایشان آنقدر ایمان دارم که حاضرم تا 10 سال اینده در هر تیمی که بخواهند برایشان بازی کنم.


فقط برد می خواهیم


صدرنشینی ما شانسی نیست و ما در هربازی تنها و تنها برای برد به زمین می آییم. همه بچه های ما با این انگیزه به میدان می روند که برد تیم را رقم بزنند. در تیم ما 3 بازیکن 3 گله وجود دارد و 8 بازیکن دیگر هم هستند که در این فصل پایشان به گلزنی باز شده است. این نشان می دهد که هیچکس دنبال آقای گلی یا موفقیت خودش نیست. اینجا همه می خواهند که تیم موفق باشد و این برگ برنده ماست. ما تا انتهای لیگ با همین روحیه کار می کنیم.

 

1248509


دورتموند بودنمان اتفاقی نیست


باور کنید بی دلیل به ما دورتموند لیگ برتر نمی گویند. ما تیم بزرگی هستیم و برای موفقیت تا پای جان می جنگیم. من در استقلال خوزستان هم که قهرمان شدم همه می گفتند شانسی بوده! اما مگر می شود در یک لیگ سی هفته ای و در یک ماراتن شما سی بازی پشت سر هم شانس بیاوری؟ در پارس جم هم هیچ چیزی اتفاقی نیست و ما برای موفقیت یکدل هستیم. همیشه یک سری حرف های منتقدین وجود دارد و حتی اگر قهرمان بشوی آنها کار خودشان را می کنند. ما به تیم مان ایمان داریم و تا روز آخر مبارزه می کنیم.


تیم ترین تیم لیگ هستیم


همه ارکان تیم ما وظایف خود را به درستی انجام می دهند. ما باشگاه متمولی نیستیم ولی مدیران ما خوش قول هستند و شرایط بچه ها را درک می کنند. همیشه سعی می کنند بهترین امکانات را برای مان فراهم کنند. کادر فنی کارش را خوب بلد است و بازیکنان هم خطوط قرمز سرمربی و باشگاه را به خوبی درک کرده اند. برای همین هیچ وقت حاشیه ای نداریم.


باخت آخر دنیا نیست


قرار نیست تا ابد تیم ما نبازد و قبول دارم که توپ گرد است و هزار و یک اتفاق می تواند رخ بدهد. اما ما خودمان را برای هر شرایطی آماده کرده ایم و خوب می دانیم باخت آخر دنیا نیست. کادر فنی ما برنامه های مختلفی برای شرایط مختلف دارند. همانطور که از نباختن مان مغرور نمی شویم از باختن مان نیز دلسرد و ناامید نخواهیم شد.


نماینده ای در تیم ملی نداریم


برای همه ما جای سوال است که چرا تیم صدرنشین لیگ نماینده ای در تیم ملی ندارد. البته آقای تارتار گاهی در مصاحبه های خودشان در این مورد صحبت می کنند اما ما تنها وظیفه داریم در زمین فوتبال مان را بازی کنیم. من شخصا اعتقاد دارم اگر بازیکن خوب باشد چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی، همه اتفاقات خوب هم سراغش می آید. پس با امیدواری به آینده به تلاش مان ادامه می دهیم.


برد آبادان و ذوب چسبید


باور کنید در هر 10 بازی لیگ ما خوب بودیم و همه بچه ها توانشان را گذاشتند اما برد صنعت نفت خیلی چسبید. ما بازی یک بر صفر باخته را در آبادان برگرداندیم و توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم. راستش را بخواهید خودمان هم باورمان نمی شد بتوانیم تیم قدرتمند ذوب آهن را در اصفهان شکست دهیم آن هم با سه گل! این بازی هم خیلی خوب بود و سه امتیاز دلچسب را صید کردیم تا صدرنشین لیگ برتر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها