کد خبر : 1469599 | 02 آبان 1396 ساعت 11:02 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

همبازی سابق مدافع راست کلاسیک در شاهین و پرسپولیس

کلانی: بازیکنی نظیر آشتیانی نیامده است

درگذشت ابراهیم آشتیانی بیش از همه همبازیان و دوستان فوتبالی اش را در غم فرو برده است.

کلانی: بازیکنی نظیر آشتیانی نیامده است

به گزارش "ورزش سه"، خبر درگذشت مدافع راست سابق تیم ملی ، شاهین و پرسپولیس جامعه فوتبال ایران را باردیگر اندوهگین کرد. ابراهیم آشتیانی یکی از بازیکنان پرافتخار فوتبال ایران به حساب می آمد. او در شاهین، تیم ملی و پرسپولیس با ستاره های بزرگی همبازی بود که یکی از آن ها حسین کلانی است. کلانی درباره درگذشت ابراهیم آشتیانی گفت:« چه می توانم بگویم. یکی از دوستان صمیمی و نزدیکم را از دست داده ام و فقط می توانم احساس تاسف کنم چرا که اگر کمی بیشتر به ایشان توجه می شد می توانست سال های بیشتری عمر کند. 71 سال عمر خیلی زیادی نیست و ابراهیم مشکل خاصی نداشت. متاسفانه فشار زندگی و مسایل جنبی باعث شد چنین اتفاقی بیفتد.»


او اضافه کرد:« ورزشکاران موجودات حساسی هستند و ممکن است مسایل زندگی تاثیر قوی تری روی آن ها داشته باشد و بتواند آن ها را روز به روز ضعیف تر کند.»


همبازی سابق ابراهیم آشتیانی همچنین گفت:« من چند روزی بیشتر نیست که به ایران آمدم و نتوانستم ابراهیم را ببینم. امروز هم که با پسرش تماس گرفتم موفق نشدم با ایشان صحبت کنم. »


کلانی افزود:« تمام زندگی ما با همدیگر خاطره است. ابراهیم آشتیانی ستون باشگاه پرسپولیس و شاهین بود. به نظرم تا الان نظیر این بازیکن نیامده و بعید است که بیاید. او بازیکنی کاملا در خدمت تیم بود و در تمام دوران ورزشی اش عملکردی مثال زدنی داشت. »


او همچنین گفت:« پس فردا دربی است و جای خالی او کاملا احساس می شود. من با پاس های او گل های زیادی زدم و در همان دربی معروف شش بر صفر گل اول را با پاس ابراهیم به ثمر رساندم. ما بیشتر اوقات زندگی ورزشی مان را در شاهین، پرسپولیس و تیم ملی با هم بودیم، شادی ها و غم های زیادی را با هم تجربه کردیم و نمی شود فراموش کرد.»


کلانی در انتها گفت:« من به خانواده عزیز ابراهیم آشتیانی و جامعه ورزش این اتفاق تلخ را تسلیت می گویم.»

دیدگاه‌ها