کد خبر : 1469620 | 02 آبان 1396 ساعت 12:17 | 68.2K بازدید | 1 دیدگاه

نیکبخت و بدترین خاطره عمر از دربی 61 (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی یک چهره فراموش نشدنی در تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش "ورزش‌سه"، نیکبخت بازیکنی محبوب و جذاب و در عین حال کارساز بود که در اوج فوتبالش با بی محلی مدیران وقت استقلال در یک حرکت انتقامی سر از پرسپولیس درآورد و زیرنظر مصطفی دنیزلی تبدیل به یک مهاجم کارساز برای سرخپوشان شد، بازیکنی که سه فصل در جمع قرمزها به میدان رفت و دربی های مختلفی را نیز با پیراهن تیم رقیب تجربه کرد. البته واحدی بعدها هرگز خود را متعلق به پرسپولیس ندانسته و به استقلالی بودن خود تاکید کرده است اما او از اولین رویارویی با استقلال خاطرات بسیار تلخی دارد.


در دیدار فوق الذکر که شصت و یکمین دربی بین استقلال و پرسپولیس محسوب می شود هواداران استقلال از ساعت هایی پیش از بازی و در طول 90 دقیقه و بعد از آن شعاری جدید را علیه نیکبخت زمزمه می کردند؛ اتفاقی عجیب که ریشه در دلخوری شدید آبی ها از ستاره فصل گذشته شان داشت. این موضوعی است که کمتر به یاد داریم، اینکه هواداران حتی در لحظه به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس، خیلی زود به شعار واحدی ... برگشتند و  شاید خیلی از آنها بی توجه به شکست در آن بازی تنها به انتقام و تنبیه دردانه چپ پایشان فکر می کردند.


البته نیکبخت در بازی برگشت به استقلال گل زد تا با چشمانی اشکبار انتقام خود را از آن دسته از هواداران بگیرد. شاید او  که در آن زمان علاقه شدیدش به استقلال را پنهان می کرد از طرفداران استقلال انتظار این برخورد تند را نداشت. البته او امروز یکی از قدیمی های سلبریتی استقلال محسوب می شود و برای پرسپولیسی ها کری های سنگین می خواند.

 

1249295

دیدگاه‌ها