کد خبر : 1469646 | 02 آبان 1396 ساعت 14:13 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین تصاویر دربی ـ امیرحسین خیرخواه

با عکاس‌های ورزشی در تعقیب دربی (1)

دربی یک بازی ویژه است که با استقبال حداکثری عکاسان و خبرنگاران ورزشی همراه می شود.

با عکاس‌های ورزشی در تعقیب دربی (1)

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که 48 ساعت تا انجام مهمترین مسابقه نیم فصل اول باقی است، تحریریه ورزش سه تصمیم دارد فضای جداگانه ای را برای عکاسان ورزشی کنار بگذارد. در پست هایی که سلسله بار در این دو، سه روز خواهید خواند، عکاسان ورزشی منتخبی از بهترین تصاویر خود از دربی های مختلف را در اختیار ما می گذارند. تصاویری که حتما تماشای آنها برای شما هم بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود.


به خاطر داشته باشید که هر یک از این عکس ها در زمانی مهمترین تصویر بجای مانده از یک دربی بوده اند و علاوه بر ارزش تاریخی ارزش مادی قابل توجهی نیز دارند چراکه روزنامه ها در رقابت با همتایان همواره به دنبال انتشار کامل ترین تصویر از یک دربی بوده اند.


اگرچه رسانه های چاپی در اوج خود به سر نمی برند اما این عکس ها یادآور روزهایی هستند که جماعت ورزشی خوان چشم به کاغذهای رنگی فردای دربی داشتند. روز خوب دکه ها و البته روزنامه های ورزشی.
در اولین پست امیرحسین خیرخواه دبیر عکس ورزش سه تصاویر خود از دربی  های مختلف را با شرح هایی که خود منتشر کرده در اختیار ما می گذارد. خیرخواه پیش از حضور در ورزش سه عکاس روزنامه های خبرورزشی، دنیای فوتبال، نود، تماشا، پیروزی و ... بوده و جوایزی را هم از جشنواره های مختلف به دست آورده است.

 

همه این عکس ها در نهایت در یک پست جداگانه منتشر خواهد شد.

 

1249309

 

دربی به روایت امیرحسین خیرخواه- عکاس

 

1249307

دربی 76 و صحنه ای که استقلال روی دروازه پرسپولیس حمله کرده است. مدافعان و مهاجمان در هم پیچیده شده اند و اگر ندانیم بازیکنان در صحنه مدافع و مهاجمان چه تیمی هستند نمی توانید بفهمید که کدام حمله کننده و کدام دفاع کننده هستند. صحنه ای پر از درگیری فیزیکی و حرکت که به نظر می تواند فلسفه و روح دربی را به نمایش بگذارد. این دربی بدون گل مساوی شد.

 

1249308

دربی 76 و صحنه ای جنجال برانگیز روی رضا حقیقی. محسن قهرمانی داور مسابقه در صحنه هست، نکونام دستهایش را به نشانه عدم خطا بالابرده و رضا حقیقی هافبک پرسپولیس نامتعادل جایی میان زمین و هوا است. صحنه ای ناب برای یک عکاس که همه چیز دارد.

 

1249310

دربی هشتاد که پرسپولیس با تک گل علی علیپور برنده شد اما در نهایت بازی به درگیری کشیده شد. داور سوت بازی را زده بود و عکاس ها درحال جمع کردن وسایلشان بودند اما من متوجه درگیری به وجود آمده در وسط زمین شدم و این عکس شکار شد.

 

دیدگاه‌ها