کد خبر : 1469927 | 03 آبان 1396 ساعت 19:13 | 98.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان، توخل و آلگری

لیست داغ سرمربیگری بایرن مونیخ 2018

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی و موفق یوونتوس نیز به جمع کاندیداهای هدایت بایرن مونیخ برای فصل بعد اضافه شده است.

لیست داغ سرمربیگری بایرن مونیخ 2018

 

به گزارش "ورزش سه"، مدتی پیش کارلو آنچلوتی از سمت هدایت بایرن برکنار شد و اگرچه یوپ هاینکس به جای او انتخاب شد، از همان ابتدا نیز تاکید شد که این سرمربی 72 ساله تنها تا پایان فصل هدایت باواریایی ها را بر عهده خواهد داشت.

 

 

1244581

 

 

کارلتو که تابستان سال قبل هدایت بایرن را بر عهده گرفت، گرچه در فتح بوندسلیگا موفق بود؛ اما ناکامی در لیگ قهرمانان و شکست برابر رئال مادرید باعث نارضایتی مدیران بایرن شد و در نهایت مشکلات عدیده سرمربی ایتالیایی با ستارگان بایرن باعث جدایی او در اوایل فصل جاری شد.

 

 

1249631

 

 

در هفته های اخیر، از ناگلزمان سرمربی جوان و موفق هوفنهایم به عنوان اولین گزینه مورد نظر بایرن برای تابستان بعد و از توماس توخل به عنوان دیگر نامزد نام برده شده است.

 

ناگلزمان در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای روی نیمکت هوفنهایم داشت و موفق شد این تیم را راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان کند؛ اما آنجا این تیم ناشناخته مغلوب لیورپول شد.

 

1146079

 

 

توماس توخل نیز اگرچه خیلی در بین هواداران دورتموند محبوب نبود، اما فصل قبل این تیم را تا مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان پیش برد که آنجا موناکو سد راه زنبورها شدند.

 

اما ساعتی پیش نشریه بیلد اذعان داشت که مدیران بایرن نام ماکسی آلگری را نیز به لیست نامزدهای مورد نظر خود اضافه کرده و قصد دارند در صورت امکان با این سرمربی ایتالیایی مذاکره کنند.

 

آلگری در 3 سال اخیر 3 بار یووه را قهرمان ایتالیا کرده و 2 بار نیز این تیم را تا مرز فتح لیگ قهرمانان برده است و در سال 2017 او به عنوان یکی از 3 کاندیدای نهایی بهترین سرمربی جهان نیز انتخاب شده بود.

 

 

1194087

 

 

البته با توجه به تجربه نه چندان خوب آنچلوتی، شاید انتخاب یک سرمربی دیگر ایتالیایی حداقل در افکار عمومی مردم آلمان مورد استقبال قرار نگیرد و آنها بیشتر به دنبال گزینه هایی چون توخل و ناگلزمان باشند.

 

گفتنی است آلگری معمولا در سالهای اخیر در هر تیمی بوده با برخی ستارگان بزرگش به مشکل خورده که در یووه می توان از بونوچی و دیبالا و در میلان از گتوزو و پیرلو نام برد و شاید این موضوع مانع حضور او روی نیمکت اف سی هالیوود شود.

دیدگاه‌ها