کد خبر : 1470301 | 05 آبان 1396 ساعت 18:29 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی دوباره مس با شکست شاگردان شمسایی

شاگردان وحید شمسایی در دیداری خانگی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب مس سونگون شدند.

صدرنشینی دوباره مس با شکست شاگردان شمسایی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین و مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان که به ترتیب رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند، از ساعت ۱۷ امروز در تالار هندبال به مصاف هم رفتند.


شاگردان شمسایی که دور رفت را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند، نیمه اول مسابقه امروز را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کردند؛ سعید تقی‌زاده و حمید احمدی گلزنان مس سونگون در این نیمه بودند.


مس سونگون که در دور رفت، تاسیسات دریایی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده بود، امروز هم نمایش بهتری از این تیم ارائه کرد و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ در خانه تاسیسات دریایی به پیروزی رسید؛ حمید احمدی، علیرضا عسگری و وحید شمسایی(گل به خودی) در نیمه دوم برای مس گلزنی کردند و هر دو گل تاسیسات را شمسایی به ثمر رساند.


پیروزی مس سونگون موجب شد این تیم دوباره به رده اول جدول لیگ برتر فوتسال صعود کند و اجازه ندهد صدرنشینی تاسیسات بیشتر از یک هفته طول بکشد.


در دیگر دیدار هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال که پیش از بازی تاسیسات دریایی و مس سونگون برگزار شد، تیم‌های شهروند ساری و ملی‌حفاری اهواز به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.

 

گفتنی است، پیش از شروع این مسابقه باشگاه تاسیسات دریایی از محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن ملی‌پوش دو فصل اخیرش تقدیر کرد؛ سنگ‌سفیدی در بازی رفت یکی از دو گل مس برابر شاگردان شمسایی را زد و امروز هم در ترکیب تیمش درخشید.

 

دیدگاه‌ها