کد خبر : 1470362 | 06 آبان 1396 ساعت 09:59 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

توسط مسئولان کمیته ملی پارالمپیک مطرح شد؛

پیش‌بینی ۵۳ طلا در بازی های پاراآسیایی 2018

مسئولان کمیته ملی پارالمپیک در جلسه امروز با وزیر ورزش تعداد مدال های کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی را پیش بینی کردند.

پیش‌بینی ۵۳ طلا در بازی های پاراآسیایی 2018

به گزارش "ورزش سه"، جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و معاونان وزارت ورزش صبح امروز برگزار شد. 


در این جلسه که پیرامون کاروان اعزامی تیم های المپیکی و پارالمپیکی ایران به بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ برگزار شد، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک از برنامه های دقیق خود در فاصله ۱۰ ماه مانده تا شروع این رقابت ها در اندونزی رونمایی کردند.

 

1250128


محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک در این جلسه اظهار داشت: اعزام نفرات و تیم های ایران به بازیهای پاراآسیایی اندونزی بر اساس شانس مدال آوری است. بر روی تمامی نفرات اعزامی تحلیل فنی داریم. البته این را بگویم که نگاه اصلی ما به پارالمپیک توکیوست.


اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نیز در این باره گفت: هدف ما رسیدن به جایگاه سومی بازیهای پاراآسیایی اندونزی است. پیش بینی ۵۳ مدال طلا داریم. کاروان ایران با ۹۵ ورزشکار زن و ۲۰۳ ورزشکار مرد به این بازیها اعزام می شود.


پیش بینی دقیق دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک از تعداد اعضای کاروان اعزامی ایران در نوع خود جالب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها