کد خبر : 1470393 | 06 آبان 1396 ساعت 11:12 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ برتر

مثلث قهرمانی فوتبال بانوان شکل گرفت

سه تیم سپاهان اصفهان، شهرداری بم و شهرداری سیرجان با پیروزی در دومین دیدار لیگ برتر توانستند خود را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر معرفی کنند.

مثلث قهرمانی فوتبال بانوان شکل گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند. نکته جالب در رابطه با بازی های این هفته اینکه قهرمان فصل گذشته این رقابت ها یعنی آینده سازان میهن نجف آباد به دلیل اینکه نتوانست شرایط خود را برای حضور خود مهیا کند از دور رقابت ها کنار کشید و همیاری ارومیه یک بار دیگر راهی رقابت های لیگ برتر شد.

 

سپاهان 3 – پارس جنوبی جم 0

 

تیم تازه تاسیس سپاهان که استخوان بندی خود را از تیم قهرمان فصل گذشته تشکیل داده است در دومین دیدار پیاپی نیز موفق شد به پیروزی برسد. آنها در بازی برابر پارس جنوبی جم موفق شدند سه بار گلزنی کنند تا به همراه هفت گلی که در دیدار قبلی به ثمر رسانده بودند یکی از تیم های هجومی لیگ لقب بگیرند. الهام فرهمند، کاپیتان سپاهانی ها دو بار در این دیدار گلزنی کرد تا با تک گل فروغ موری بتوانند حریف خود را در هم بکوبند. بر خلاف سپاهانی ها که با این پیروزی 6 امتیازی شدند، پارس جنوبی با وجود دو شکست پیاپی هنوز نتوانسته به امتیازی دست پیدا کند.

 

1250150

 

 

آذرخش تهران 1 – شهرداری بم 4

 

تیم بمی که در بازی ابتدایی لیگ نیز موفق شده بود با هفت گل حریف خود را در هم بکوبد در دومین بازی نیز دور از خانه توانست به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند. شهرداری بم که در سال های اخیر یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود در دومین بازی خود در تهران برابر آذرخش قرار گرفت و توانست با گل های زهرا قنبری( 2گل)، پروین فرهادی و فاطمه گرائیلی به عنوان تیم برتر این دیدار معرفی شود. تنها گل تیم آذرخش را نیز امینه برازجانی به ثمر رساند. شهرداری بم با پیروزی در دیدار دوم توانست 6 امتیازی شود؛ اما آذرخش تهران تنها 1 امتیاز از هفته اول این بازی ها به دست آورده است.

 

شهرداری سیرجان 5 – پالایش گاز ایلام 2

 

سومین ضلع قهرمانی نیز همین تیم شهرداری سیرجان است. آنها که به همراه همتای بمی خود یکی از مدعیان کسب قهرمانی در سال های اخیر به شمار می روند یکی از تیم هایی هستند که هر دو بازی خود در لیگ جدید را با پیروزی پشت سر گذاشتند. آنها در دیدار برابر پالایش گاز ارومیه پنج بار گلزنی کردند و البته دو بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند تا با 6 امتیاز یکی از تیم های صدرنشین معرفی شوند. گل های تیم سیرجانی را شبنم بهشت، فاطمه سهرابی، افسانه چترنور، سارا ظهرابی نیا و سهیلا نظام آبادی به ثمر رساندند و در طرف دیگر ستاره اقلیما و فاطمه حسینی نژاد گل های تیم ایلامی را به ثمر رساندند که تنها 1 امتیاز دارد.

 

راه یاب ملل سنندج 1 – استقلال خوزستان 0

 

سنندجی ها نیز پس از پیروزی در هفته اول این رقابت ها توانستند در دومین بازی نیز با پیروزی به کار خود پایان دهند تا یکی از چهار تیم 6 امتیازی لیگ لقب بگیرند. راه یاب ملل سنندج که در هفته اول موفق شده بود نماینده فارس را با دو گل پشت سر بگذارد در این دیدار با تنها گل زهرا حاتم نژاد از پس استقلال خورستان برآمد تا این تیم خوزستانی بدون امتیاز باقی بماند.

 

1250152

 

 

ذوب آهن 3 – همیاری ارومیه 2

 

ذوبی ها به عنوان دومین نماینده اصفهان پس از شکست در دیدار دربی هفته اول، در دومین بازی موفق شد از پس تیم تازه وارد همیاری ارومیه بر بیاید تا اولین سه امتیاز را به دست بیاورد. زهرا پورحیدر، صفورا جعفری و گلنوش خسروی سه گل ذوبی ها را در این دیدار به ثمر رساندند و در طرف مقابل سمیه علیزاده و فائزه اصفهانیان برای همیاری ارومیه گلزنی کردند. نکته جالب در این باره اینکه تیم همیاری ارومیه که فصل قبل نیز در لیگ برتر حضور داشت از ابتدا در دیدارهای لیگ جدید حضور نداشت؛ اما پس از کناره گیری آینده سازان باز هم به لیگ برتر رسید.

 

خیبر خرم آباد 0 – نماینده فارس 2

 

خیبری ها پس از اینکه در اولین دیدار لیگ برتر به دلیل وضعیت مبهم حریف خود، به میدان نرفتند، در دومین هفته بازی ها برابر نماینده فارس حاضر شدند؛ اما در نهایت نتوانستند به نتیجه ای بهتر از شکست دو بر صفر دست پیدا کنند. در طرف دیگر نماینده فارس نیز پس از شکست در بازی ابتدایی، با پیروزی در این بازی توانست اولین سه امتیاز خود را در لیگ امسال دشت کند.

دیدگاه‌ها