کد خبر : 1470610 | 07 آبان 1396 ساعت 10:30 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت سه ستاره استقلال برای یک پست

سه بازیکن مطرح استقلال برای حضور در کنار ابراهیمی رقابت می کنند.

رقابت سه ستاره استقلال برای یک پست

به گزارش "ورزش سه"، استقلال مطابق انتظار با حضور شفر تغییر تاکتیک داد و 4-4-2 خطی را جانشین 4-2-3-1 کرد. سرمربی آبی ها در این سیستم از امید ابراهیمی و یک هافبک دیگر در مرکز زمین استفاده می کند.


حضور ابراهیمی با توجه به کیفیت، تجربه و آمادگی او بعد از قلعه نویی، مظلومی و منصوریان حالا برای شفر نیز تبدیل به یک عادت شده و 3 گزینه دیگر رختکن استقلال برای حضور در کنار او رقابت می کنند.


فرشید باقری، امید نورافکن و سرور چپاروف سه بازیکنی هستند که با خصوصیت های مختلف و بر اساس شرایط بازی در کنار ابراهیمی به میدان خواهند رفت. باقری در دیداری مانند دربی گزینه اول شفر بود تا آبی ها برابر خط میانی جنگنده و دونده پرسپولیس برنده باشد اما در دیدارهایی مانند نساجی که استقلال به دنبال برتری و بازی تهاجمی برابر حریف است، سرور چپاروف گزینه اول شفر خواهد بود تا این ستاره ازبک گزینه اول شفر باشد.


امید نورافکن با از دست دادن تمرینات هنوز جایگاهی برای خود در تیم شفر دست و پا نکرده اما به نظر می رسد او نیز به زودی گزینه جدی برای حضور در ترکیب استقلال شود تا به این ترتیب 3 بازیکن مدعی این تیم برای یک پست رقابت نزدیکی داشته باشند.

دیدگاه‌ها