کد خبر : 1470630 | 07 آبان 1396 ساعت 11:21 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

با نظر فیروز کریمی صورت گرفت؛

حضور میلاد زنیدپور در تمرینات گسترش فولاد

هافبک سابق تیم های راه آهن، سپاهان و استیل آذین در تمرینات گسترش فولاد تبریز حضور یافت.

حضور میلاد زنیدپور در تمرینات گسترش فولاد

به گزارش "ورزش‌سه"، با حضور فیروز کریمی در تیم گسترش فولاد این مربی تغییراتی را در کادر بازیکنان خود ایجاد کرده و در این بین بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند. کریمی قصد دارد چند بازیکن دیگر را نیز به خدمت بگیرد تا تیمش قدرتمندتر شود.


از این رو تاکنون اسماعیل فرهادی و سعید سالاری به گسترش فولاد اضافه شدند و احتمالا آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی در نیم فصل از جمع آبی پوشان تبریزی جدا خواهند شد.


یکی از بازیکنانی که مورد نظر فیروز کریمی قرار گرفته و از روز گذشته در تمرینات گسترش فولاد نیز شرکت کرد، میلاد زنیدپور است. هافبک چپ پای سابق سپاهان و استیل آذین که طی چند سال گذشته در لیگ های عمان، کویت و تایلند توپ زده، حالا امیدوار است تا مورد توجه فیروز کریمی قرار بگیرد و به همین خاطر در تمرینات گسترش فولاد حاضر شده است.


مساله قابل توجه در این ماجرا علاقه فیروز کریمی به جذب بازیکنان پابه سن گذاشته است. بعد از جذب اسماعیل فرهادی 35 ساله که بازوبند کاپیتانی گسترش را نیز بر دست می بندد، حالا میلاد زنیدپور که چند سالی است از دوران اوج خود دور شده، مورد توجه کریمی قرار گرفته است. این در حالی است که کریمی دو بازیکن باتجربه تیمش یعنی آندو و فخرالدینی را احتمالا کنار خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها