کد خبر : 1470659 | 07 آبان 1396 ساعت 13:19 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

رفتارهای عجیب افتخاری ادامه دارد

از تست پزشکی جباری تا عدم عقد قرارداد با برزای!

رفتارهای عجیب مدیرعامل استقلال همچنان ادامه دارد و ظاهرا قرار نیست اصحاب رسانه و هواداران این باشگاه از دلایل این موضوع با خبر شوند.

از تست پزشکی جباری تا عدم عقد قرارداد با برزای!

به گزارش "ورزش سه"، اولین موضوع به ماجرای مجتبی جباری بر می گردد، هشت محبوب استقلال در اول فصل با استقلال قرارداد امضا کرد و سیدرضا افتخاری بعد از این اتفاق حضور جباری در استقلال را یک عیدی به هواداران تیمش توصیف کرد: مجتبی جباری بازیکن بزرگی است که در باشگاه استقلال پرورش یافته و سالها در استقلال و تیم ملی درخشیده است. او محبوبیت بالایی نزد هواداران دارد و حالا هم به خانه خود بازگشته است. این اتفاق را به هواداران تبریک می گویم و به جباری نیز خوش آمد می گویم. این عیدی ما بود به هواداران به مناسبت عید سعید فطر.


جباری بلافاصله بعد از عقد  قرارداد با استقلال بدون حاشیه تمریناتش را با این تیم استارت زد اما در یکی از جلسات تمرینی که افتخاری در آن حضور داشت او انتقاد تندی به مدیرعامل استقلال بابت امکانات ضعیف باشگاه استقلال کرد و از بعد از بازی با پارس جم در هفته ششم لیگ برتر هرگز اجازه حضور  در تمرینات را پیدا نکرد.


افتخاری در مدتی که جباری کنار گذاشته شده است نه نامه ای بابت عدم نیاز باشگاه به او داده است و نه حاضر به پاسخگویی  در مورد آینده این بازیکن با تجربه شده است. او در تنها اظهار نظر خود در مورد جباری فقط به تست پزشکی اشاره کرده است: جباری در آن زمان تست داد و گزارش مرکز پزشکی هم درباره او موجود است. این گزارش به علیرضا منصوریان تحویل داده شد و قرار گذاشتیم تا او تصمیم گیری کند. به حدی مشکل داریم که نبایست وارد بحث مجتبی جباری شویم. تنها یک بار اعلام کردم نحوه تعامل با او را در اختیار کمیته پزشکی و سرمربی تیم گذاشتیم و من در مقامی نیستم که در امور فنی و مسائل مربوط به بازیکن دخالت کنم.


حرف های افتخاری از آن جهت عجیب است که جباری اول فصل تست پزشکی داده است و صحبت های افتخاری مبنی بر تایید مجدد تست پزشکی، زیر سوال بردن تست هایی است که او اول فصل در ایفمارک پشت سر گذاشته است و البته تیم پزشکی استقلال که این تست ها را تایید کرده است.


و اما سوال بعدی از افتخاری این است که به فرض این که قرار است تست های پزشکی جباری دوباره مورد تایید قرار بگیرد، چرا با گذشت دو هفته از صحبت های مدیرعامل استقلال هنوز این اتفاق صورت نگرفته است و اساسا چرا باید بازیکن بزرگی مثل جباری حدود 2 ماه بلاتکلیف باشد؟

 


مورد عجیب دوم؛ برزای


اما ماجرای بهنام شاید از جباری هم عجیب تر باشد. زمانی که شفر سرمربیگری استقلال را برعهده گرفت، افتخاری در اولین جلسه تمرینی او اعلام کرد:  خبر دسته اولی که من الان می‌توانم به شما بدهم، این است که در ماشین که می‌آمدیم و با شفر صحبت می‌کردیم، او گفت «فیلم بازی‌هایتان را دیدم، یک بازیکن به نام بهنام برزای داشتید که خیلی خوب بازی می‌کرد، چرا الان نیست؟» من هم گفتم «بله، او رفته است». شفر هم گفت که او را برگردانید. من بلافاصله دستور دادم که با برزای صحبت کنند.


اما حالا بد نیست بدانید باشگاه استقلال از عقد قرارداد با برزای امتناع کرده است و او در آستانه پیوستن به صنعت نفت آبادان قرار گرفته است.


نکته عجیب این است که شفر که روزی افتخاری می گفت خواهان بازگشت برزای است حتی اجازه حضور در تمرین را به این بازیکن را هم نداده است تا اینطور به نظر برسد صحبت های روز اول افتخاری صحت نداشته است.


نکته مهم در مورد عملکرد یک سال و چند ماهه افتخاری در استقلال این است که او هرگز حاضر به پاسخگویی در مورد صحبت ها و تصمیم هایش نیست و این موضوع باعث شده کسی از اتفاق هایی که در این باشگاه می افتد خبر نداشته باشد.

دیدگاه‌ها