کد خبر : 1471269 | 09 آبان 1396 ساعت 20:17 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

کسی به ما توجه نمی‌کند

بیگ‌زاده: من هم باید به afc شکایت کنم

مدافع نفتی ها همه می دانند این مشکلات هست ما اکنون منتظر می مانیم تا روز پنجشنبه طبق قول آقای جهانیان این شرایط درست شود.

بیگ‌زاده: من هم باید به afc شکایت کنم

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده در رابطه با دیدار تیم های استقلال و نفت گفت: این بازی با بقیه بازی ها فرق می کرد. ما قبل از بازی به اردو نرفتیم. قبل از بازی مالک جلسه گذاشتند و قول دادند پنجشنبه مشکلات را حل کنند اما فکر نمی کنم حل شود چرا که اگر قرار بود اتفاقی بیفتد تا الان می افتاد. ما یک آب معدنی در کنار زمین نداریم. حداقل آبروی خودمان را حفظ کنیم.


او درباره صحبت جهانیان مبنی بر اینکه همه چیز روبراه است گفت: مشکلات وجود دارد و همه می دانند این مشکلات هست ما اکنون منتظر می مانیم تا روز پنجشنبه طبق قول آقای جهانیان حل شود. ما اکنون در حال از دست دادن آسیا هستیم.


او درباره اعتصاب احتمالی گفت: با اعتصاب اتفاقی نمی افتد و تنها خودمان را خراب می کنیم. کسی به داد ما نمی رسد نه سازمان لیگ و نه هیچ جای دیگر.


بیگ زاده درباره طلب خود از باشگاه استقلال گفت: 900 میلیون از استقلال طلب دارم و دو سال است که حکم گرفته ام اما به خاطر هواداران هیچ کاری نکردم اما گویا باید ما هم به ای اف سی شکایت کنیم تا بتوانیم به حق مان برسیم.

دیدگاه‌ها